• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Board Games in the CLIL Classroom by Alexiou, Thomai; Karasimos, Athanasios;

    New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Sorozatcím: Trends in Applied Linguistics [TAL]; 36;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 144.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        60 118 Ft (57 255 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 3 006 Ft off)
      • Kedvezményes ár 57 112 Ft (54 392 Ft + 5% áfa)

    60 118 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó De Gruyter Mouton
    • Megjelenés dátuma 2023. december 18.

    • ISBN 9783111000473
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem275 oldal
    • Méret 230x155 mm
    • Súly 513 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 4 Illustrations, black & white; 27 Illustrations, color; 25 Tables, black & white
    • 521

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The present book explores how modern board gaming and language teaching can be beneficially combined to achieve optimal impact. Modern board games have a lot to offer language learners and teachers, and they should play a much more significant role in what has been labelled "Content and Language Integrated Learning" or CLIL.

    Modern board games require cooperation, problem-solving, active discovery, interpretation and analysis. Most importantly, modern board games allow students to explore a hypothetical environment without the risk of language errors. The key ingredient of the present book is "game-based learning and teaching theory", or GBLTT, a theoretical framework which measures learning outcomes based on gaming and learning procedures. GBLTT is focused on balancing information and gameplay as well as putting a focus on the ability of each learner to retain language competence and to put their subject to realistic situations.



    This is a novel book and likely to be of interest across the profession of language teaching to a variety of participants. Board games can be an option to add variety and interest to the foreign language classroom provided, of course, participants in the learning process have a good idea of the principles for their effective exploitation. The book offers an interesting collection of chapters, with a good range of ideas and content, and plenty to spark good use of the technique among willing teachers.

    James Milton, Emeritus Professor of Applied Linguistics, Swansea University, UK.

     

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Handbook of Research Methods on Trust

    Lyon, Fergus; Möllering, Guido; Saunders, Mark N.k.;

    20 041 Ft

    18 037 Ft

    Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Bates' Guide To Physical Examination and History Taking

    Bickley, Lynn S.; Szilagyi, Peter G.; Hoffman, Richard M.;

    87 906 Ft

    76 478 Ft

    Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Alexiou, Thomai; Karasimos, Athanasios; (ed.)

    60 118 Ft

    57 112 Ft

    Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Media's Mapping Impulse

    Lukinbeal, Chris; Sharp, Laura; Sommerlad, Elisabeth;(ed.)

    28 617 Ft

    Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Weak Interactions And Cp Violation - Beijing Workshop

    Huang, Tao; Wu, Dan-di; (ed.)

    35 353 Ft

    32 525 Ft

    Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Nonstop

    Ungerer, Tomi;

    6 186 Ft

    20% %kedvezmény
    Board Games in the CLIL Classroom: New Trends in Content and Language Integrated Learning

    Lead, Mercury and Cadmium in the Aquatic Environment: Worldwide Occurrence, Fate and Toxicity

    Hauser-Davis, Rachel Ann; Soares Quinete, Natalia; Soledade Lemos, Leila; (ed.)

    27 704 Ft

    22 163 Ft

    next