• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Media's Mapping Impulse
      • Kiadói listaár EUR 69.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        28 617 Ft (27 255 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Franz Steiner Verlag
    • Megjelenés dátuma 2019. szeptember 2.

    • ISBN 9783515124249
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem324 oldal
    • Méret 240x175x25 mm
    • Súly 802 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 63 SW-Abb., 9 Tabellen
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Cartography is one of the oldest forms of media. With cartography and media, meaning, ideology, and power are habitually arbitrated across and through space and time. Media has an underlying mapping impulse - a proclivity to comprehend itself and be rendered comprehensible through metaphors of topologies, networks, and flows that lead to the constant evacuation of spaces in order to produce places of communication. Both media and cartography are never static, but instead, are ongoing scopic and discursive regimes that continually make and remake how we understand and interact with our world. Developments in mobile computing have not only increased the pace, flow, and interaction of media across space, but also the ubiquity, and thus the taken-for-grantedness, of mapping. Owing to the practices of the neogeographers of the Geoweb, media requires geographical situatedness in which and for which media can take place. Media's Mapping Impulse is an interdisciplinary collection that explores the relationship between cartography, geospatial technologies, and locative media on the one hand, and new and traditional media forms such as social media, mobile apps, and film on the other.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Media's Mapping Impulse

    Media's Mapping Impulse

    Lukinbeal, Chris; Sharp, Laura; Sommerlad, Elisabeth;(ed.)

    28 617 Ft

    20% %kedvezmény
    Media's Mapping Impulse

    Environmental Challenges in Civil Engineering II

    Zembaty, Zbigniew; Perkowski, Zbigniew; Beben, Damian;

    102 065 Ft

    81 652 Ft

    20% %kedvezmény
    Media's Mapping Impulse

    Key Words in Multicultural Interventions: A Dictionary

    Arredondo, Patricia; Cheatham, Harold E.; Ph.D., Jeffery Scott Mio;

    28 665 Ft

    22 932 Ft

    20% %kedvezmény
    Media's Mapping Impulse

    Robotic Surgery of Colon and Rectum

    Ceccarelli, Graziano; Coratti, Andrea

    17 747 Ft

    14 198 Ft

    20% %kedvezmény
    Media's Mapping Impulse

    Evil and the Devil

    Koskenniemi , Erkki ; Fröhlich, Ida

    16 238 Ft

    12 991 Ft

    20% %kedvezmény
    Media's Mapping Impulse

    Applied Quantitative Finance

    Ha?rdle, Wolfgang Karl; Hautsch, Nikolaus; Overbeck, Ludger

    39 936 Ft

    31 949 Ft

    Media's Mapping Impulse

    Life's a Brew: A Laugh in a Glass

    Plant, Richard

    9 127 Ft

    8 397 Ft

    next