• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • To Become a Teacher: Making a Difference in Children's Lives

    To Become a Teacher by Ayers, William; Ayers, William;

    Making a Difference in Children's Lives

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 20.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 027 Ft (9 550 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 003 Ft off)
      • Kedvezményes ár 9 025 Ft (8 595 Ft + 5% áfa)

    10 027 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Teachers College Press
    • Megjelenés dátuma 1996. június 15.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9780807734551
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem168 oldal
    • Méret 228x156x14 mm
    • Súly 367 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    To Become a Teacher, edited by William Ayers, is filled with practical, concrete advice for new teachers (and experienced teachers who are rethinking their practices). Ayers has gathered an impressive array of educators, teachers, reformers, and philosophers, including Nancy Balaban, Lisa Delpit, Hubert Dyasi, Helen Featherstone and colleagues, Joseph Featherstone, Maxine Greene, Mary Anne Raywid, Rita Tenorio, and Lillian Weber, among others, to write about teaching as a profession, the state of our schools, and their visions of the future. Part I, ""Becoming a Teacher,"" offers insight into teaching as a calling, as an intellectual challenge, and as a profoundly human enterprise. Part II, ""Thinking and Teaching,"" draws our attention to the power of teaching, its responsibility, and the kind of consciousness demanded and expected. Part III, ""Reinventing Schools,"" locates teaching in the real world. This is a book for those who want to stop swimming uncomfortably in a sea of habit and routine, of behaviorism and instrumentalism, who want to create something better.

    The volume will be an important primary text in undergraduate and graduate courses on foundations of education, teacher education, curriculum, and methods and a course reading in American studies, comparative education, and philosophy of education, as well as watershed reading for classroom teachers.

    "

    Több