• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sensory Evaluation Practices

    Sensory Evaluation Practices by Stone, Herbert; Bleibaum, Rebecca N.; Thomas, Heather A.;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 110.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        45 622 Ft (43 450 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 124 Ft off)
      • Kedvezményes ár 36 498 Ft (34 760 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    45 622 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 5
    • Kiadó Elsevier Science
    • Megjelenés dátuma 2020. október 23.

    • ISBN 9780128153345
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem480 oldal
    • Méret 234x190 mm
    • Súly 970 g
    • Nyelv angol
    • 106

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Sensory Evaluation Practices, Fifth Edition, presents the latest developments and methods of sensory evaluation, including those on the front end of innovation, consumer acceptance/preference, multivariate statistical analysis, discrimination testing, descriptive analysis, sensory claims substantiation for advertising, and information management. Additionally, related social psychological methods, such as laddering, design thinking, emotional profiling, and applications of qualitative and consumer co-creation and immersive techniques are explored. This book will be an ideal reference for sensory professionals, technical managers, product specialists and research directors in the food, beverage, cosmetics, and other consumer products industries of all sizes.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction to Sensory Evaluation2. The Organization and Operation of a Sensory Evaluation Program3. Measurement4. Test Strategy and Design of Experiments5. Discrimination Testing6. Descriptive Analysis7. Consumer Affective Testing8. Business Applications (Expanded)9. How to Get Your Research Published10. Epilogue

    Több
    0