• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Multinational Location Strategy

    Multinational Location Strategy by Rugman, Alan M.;

    Sorozatcím: Research in Global Strategic Management; 6;

      • Kiadói listaár GBP 83.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        40 126 Ft (38 215 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó JAI Press Inc.
    • Megjelenés dátuma 1998. június 12.

    • ISBN 9780762300150
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem266 oldal
    • Méret 234x156x15 mm
    • Súly 551 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    An examination of multinational location strategy that focuses on the areas of economics, management and policy. It discusses issues such as regionalism and international trade; location patterns, local content rules and foreign direct investment; and, plant location in Eastern European countries.

    Több

    Hosszú leírás:

    This examination of multinational location strategy focuses on the areas of economics, management and policy. It discusses issues such as regionalism and international trade; location patterns, local content rules and foreign direct investment; and, plant location in Eastern European countries.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1 Economics: regionalism, international trade and multinational firm location, Wilfred Ethier; agglomeration effects, state policies and competition in the location of Japanese FDI in Europe, Thierry Mayer and Jean-Louis Mucchielli; the effects of state policies on the location of Japanese FDI in the U.S., Keith Head, John Ries and Deborah Swenson. Part 2 Management: location patterns, local content rules and foreign direct investment, Leo Sleuwaegen, Hideki Yamawaki and Reinhilde Veugelers; analyzing foreign market entry strategies - extending the internalization approach, Peter I. Buckley and Mark Casson; corporate strategy and environmental regulations, Alan Rugman. Part 3 Policy: host country, attractiveness and multinationals firm, plant location in Eastern European countries, Charles Albert Michalet; inward investment in Scotland, lessons for policy, Neil Hood.

    Több