Money, Taste, and Wine
It's Complicated!
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 18.99
-
9 072 Ft (8 640 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 814 Ft off)
- Kedvezményes ár 7 258 Ft (6 912 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
9 072 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Publishing (UK)
- Megjelenés dátuma 2015. augusztus 4.
- Kötetek száma Hardback - With dust jacket
- ISBN 9781442234635
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 230x156x22 mm
- Súly 440 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
"""It's complicated!"" That's a simple way to describe the sort of relationship that seemingly defies simple explanations. Like a love triangle, money, taste, and wine are caught in a complicated relationship affecting every aspect of the wine industry and wine enthusiast experience. As wine economist and best-selling author Mike Veseth peels back the layers of the money-taste-wine story, he discovers the wine buyer's biggest mistake (which is to confuse money and taste) and learns how to avoid it, sips and swirls dump bucket wines and Treasure Island wines, and toasts anything but Champagne. He bulks up with big-bag, big-box wines and realizes that sometimes the best wine is really a beer. Along the way he questions wine's identity crisis, looks down his nose at wine snobs and cheese bores, follows the money, surveys the restaurant war battleground, and imagines wines that even money cannot buy before concluding that money, taste, and wine might have a complicated relationship but sometimes they have the power to change the world. His engaging and enlightening book will surprise, inform, inspire, and delight anyone with an interest in wine-or complicated relationships."
TöbbTartalomjegyzék:
Part I: Buyer Beware!
1 The Wine Buyer's Biggest Mistake
2 Anatomy of a Complicated Relationship
3 Wine Drinker, Know Thyself
Part II: Get a Clue! Searching for Buried Treasures
4 Dump Bucket Wines
5 Treasure Island Wines
6 Sometimes the Best Wine Is a Beer (or a Cider!)
7 Bulk Up: Big-Bag, Big-Box Wines
Part III: A Rosï¿1⁄2 Is a Rosï¿1⁄2? Money, Taste, and Identity
8 More Than Just a Label: Wine's Identity Crisis?
9 Wine Snobs, Cheese Bores, and the Paradox of Globalization
10 Anything but Champagne
Part IV: What Money Can (and Can't) Buy
11 Restaurant Wars
12 Follow the Money
13 Invisible Cities, Imaginary Wines
14 Groot Expectations
Notes
Acknowledgments
Selected Bibliography
Index
About the Author