International Business Organization
Subsidiary Management, Entry Strategies and Emerging Markets
Sorozatcím: The Academy of International Business;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1999
- Kiadó Palgrave Macmillan UK
- Megjelenés dátuma 1999. július 9.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9780333734421
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem348 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 703 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIII, 348 p. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The fifth volume of the Academy of International Business Series concentrates on three crucial areas of International Business: organizational issues across multinational enterprises, international market entry strategy and emerging markets. It examines theory and practice in parent-subsidiary relationships, in host country and MNE interactions, and in the organizational response of international business to dynamics in the global economy.
TöbbTartalomjegyzék:
Opening Chapter; J.H.Dunning PART ONE: SUBSIDIARIES AND THEIR STRATEGIES Host-Country Technological and Scientific Collaborations of MNE Subsidiaries; M.Papanastassiou & R.D.Pearce US MNC Affiliates in the UK: A Special Relationship?; J.H.Taggart On the Duration Dependence of MNE Investment; R.Mudambi Transfer of HRM Practices across Cultures : An American Company in Scotland; M.Tayeb An Evolutionary Analysis of Subsidiary Innovation and 'Reverse' Transfer in Multinational Companies; M.Yamin PART TWO: TRANSACTION COSTS/ENTRY STRATEGIES Strategic Motives and Selection Criteria in International Joint Ventures: Perspectives of UK Firms and Foreign Firms; K.Glaister Internalization and Multinational Banking; P.C.M.Fu A Qualitative Meta-Analysis of Performance Measures and Factors Affecting International Joint Venture Performance; M.F.Boersma & P.N.Ghauri A Proposed Solution to the Transnational Structure Paradox; W.Sleeman, K.D.Brouthers & L.E.Brouthers Communication Costs and the Boundaries of the Multinational Enterprise; M.Casson & N.Wadeson PART THREE: EMERGING MARKETS Enforcement Costs and Co-operative Strategy in Emerging Business Systems; C.J.Choi, S.H.Lee & C.Millar Employee Ownership and Employment: The Case of Russian Privatized Firms; G.Sharpley, T.Buck, I.Filatotchev & M.Wright Segmenting the Market. An 'Old' Approach that Holds 'New' Promise for the FDI-Attraction Process in Developing Countries; E.J.Coyne Globalization and the Convergence of National Business Systems; H.Radice Cultural Compatibility in International Acquisitions; R.Schoenberg
Több
Holystic Medicine: The Patron Saints of Medicine
31 531 Ft
28 378 Ft