Strategic Innovative Marketing and Tourism
Current Trends and Future Outlook—10th ICSIMAT, Ionian Islands, Greece, 2023
Sorozatcím: Springer Proceedings in Business and Economics;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 42.79
-
17 747 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 549 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 198 Ft (13 522 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 747 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. június 1.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031510403
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783031510373
- Terjedelem1044 oldal
- Méret 235x155 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXIX, 1044 p. 114 illus., 103 illus. in color. Illustrations, black & white 667
Kategóriák
Hosszú leírás:
This open access book presents the latest findings of researchers from around the globe who presented their work at the 10th international conference of Strategic Innovative Marketing and Tourism (ICSIMAT) in 2023. It provides an up-to-date information and discusses current trends, issues, and debates, both theoretical and practical research, on strategic innovative marketing and tourism and applications from social media and emerging technologies in Artificial Intelligence and the Internet of Everything. Topics covered in the chapters include social media in marketing and tourism hospitality, culture, strategic tools, and techniques employed and implemented by some of the top research laboratories in the world to the industry. This book brings together work from both academia and industry and continues the successful impact of the previous years' conference on the academic discussion of the topics.
Holystic Medicine: The Patron Saints of Medicine
31 531 Ft
28 378 Ft