• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Fashion Industry and Tourism Strategy – Transforming Destinations and Shaping Experiences: Transforming Destinations and Shaping Experiences

    Fashion Industry and Tourism Strategy – Transforming Destinations and Shaping Experiences by Valeri, Marco; Asthana, Shekhar;

    Transforming Destinations and Shaping Experiences

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 80.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        38 220 Ft (36 400 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 822 Ft off)
      • Kedvezményes ár 34 398 Ft (32 760 Ft + 5% áfa)

    38 220 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Emerald Publishing
    • Megjelenés dátuma 2025. november 27.

    • ISBN 9781837088812
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem264 oldal
    • Méret 229x152x18 mm
    • Súly 456 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Fashion Industry and Tourism Strategy explores the growing intersection between fashion events and tourism, highlighting their socio-economic contributions to global destinations.

    Több

    Hosszú leírás:

    Fashion Industry and Tourism Strategy: Transforming Destinations and Shaping Experiences explores the growing intersection between fashion events and tourism, highlighting their socio-economic contributions to global destinations. Once limited to showcasing clothing, fashion events have evolved into a key driver of luxury tourism, influencing travel patterns, consumer behaviour, and destination branding. The increasing interest in luxury lifestyles, particularly in developing economies, has fuelled a surge in travellers to iconic fashion capitals such as Paris, Milan, and New York. While research has acknowledged the economic significance of fashion tourism, critical gaps remain in understanding its broader impact, including its role in cultural exchange, destination image-building, and sustainability.


    In addition to economic considerations, this contributed work delves into the socio-environmental implications of fashion tourism, assessing its influence on heritage conservation, commercialisation, and sustainable development. The potential of fashion tourism to revitalise emerging destinations and serve as an off-season tourism strategy is explored, alongside concerns about overconsumption, resource exploitation, and social inequalities in the fast-fashion industry.


    Through a multidisciplinary approach, encompassing organisational behaviour, finance, psychology, social development, and operations, Fashion Industry and Tourism Strategy: Transforming Destinations and Shaping Experiences fresh insights into an evolving tourism segment, making it a valuable resource for scholars, industry professionals, and policymakers.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Fashion Industry and Tourism Strategy – Transforming Destinations and Shaping Experiences: Transforming Destinations and Shaping Experiences

    Die rationalen und soziologischen Grundlagen der Musik

    Weber, Max; , Guth, Karl-Maria; (ed.)

    6 967 Ft

    6 619 Ft

    Fashion Industry and Tourism Strategy – Transforming Destinations and Shaping Experiences: Transforming Destinations and Shaping Experiences

    Autobiographie und historische Krisenerfahrung

    Orth, Dominik; , Preußer, Heinz-Peter; Schmitz, Helmut; (ed.)

    15 760 Ft

    Fashion Industry and Tourism Strategy – Transforming Destinations and Shaping Experiences: Transforming Destinations and Shaping Experiences

    MICROBIOLOGIA MEDICA

    MURRAY, PATRICK R. ; KOBAYASHI, GEO;

    31 504 Ft

    27 409 Ft

    next