
Education and Analog Role-Playing Games
Theory and Pedagogy, Volume 1
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 532 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 784 Ft (21 699 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 315 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. december 9.
- ISBN 9781041076070
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem352 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3 Illustrations, black & white; 3 Halftones, black & white; 3 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Education and Analog Role-Playing Games: Theory and Pedagogy brings together scholars and educators who explore the educational potential of analog role-playing games (tabletop role-playing games and live action role-play) through the lens of pedagogical theory. These games trace their roots to educational war games and teaching aids.
TöbbHosszú leírás:
Education and Analog Role-Playing Games: Theory and Pedagogy brings together scholars and educators who explore the educational potential of analog role-playing games (tabletop role-playing games and live action role-play) through the lens of pedagogical theory. These games trace their roots to educational war games and teaching aids. This volume goes further and takes a deeper dive into why they are such effective tools for learning, imagination, and identity development. This volume offers a multidisciplinary analysis that draws on philosophy, history, psychology, and critical pedagogy. Contributors examine how analog role-playing games intersect with educational theories such as constructivism, pragmatism, and experiential learning and explore classroom and nontraditional learning contexts. The rich insights position analog role-playing games as rich sites for identity exploration, deliberation, and transformative practice. Rather than simply advocating for gamification or offering how-to guides, this book critically interrogates how these games work, what they offer learners, and what pedagogical challenges they help us address. It is a valuable resource for educators, game scholars, and instructional designers interested in leveraging narrative, collaboration, and play for powerful learning experiences.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction,
Több