• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: The Case of Ghana’s Supermarket Chains

    Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies by Yawson, David Eshun; Yamoah, Fred A.;

    The Case of Ghana’s Supermarket Chains

    Sorozatcím: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. október 13.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031116636
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9783031116605
    • Terjedelem235 oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Súly 339 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVIII, 235 p. 4 illus., 3 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 495

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book highlights the development of retail marketing in developing economies and presents this sector as a major area of growth and business opportunity. With a special focus on supermarket chains, the authors show that the advancement of technology and infrastructure means that there are now increased electronic capabilities for data collection, giving retailers more opportunities to pursue micro and macro-marketing strategies. The authors explain the evolution of this new era of marketing and the associated impact on all stakeholders, especially consumers. Taking the example of Ghana, which is considered a leader among African nations in the use of loyalty cards, the authors are able to set a benchmark for other emerging countries, especially those that are experiencing similar trends. The book is a valuable resource for students, researchers and foreign companies wishing to expand their knowledge of the marketing strategies employed by emerging economies in Sub-Saharan Africa.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction to Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: Ghana’s Supermarket Chains.- Chapter 2: Modern Retail Marketing and Supermarket Loyalty Cards Programme.- Chapter 3: The TESCO Club Card Loyalty Programme - The Gold Standard.- Chapter 4: The Ghanaian Supermarket Industry.- Chapter 5: The Current Supermarket Chains Marketing Infrastructure in Ghana.- Chapter 6: The Next Generation of Supermarkets Marketing in Ghana.- Chapter 7: Value Capture and Beneficiary Stakeholders of the Next Generation of Supermarkets Marketing.- Chapter 8:Challenges, Paradoxes, Dilemmas and Strategies for Success of the Next Generation of Supermarkets Marketing.


    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: The Case of Ghana’s Supermarket Chains

    From the Pews in the Back: Young Women and Catholicism

    Dugan, Kate ; Owens, Jennifer ; Hinsdale, Mary Ann , Dugan, Kate(ed.)

    7 017 Ft

    6 456 Ft

    Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: The Case of Ghana’s Supermarket Chains

    Belmonte

    Bradley, John Harris

    7 632 Ft

    7 022 Ft

    20% %kedvezmény
    Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: The Case of Ghana’s Supermarket Chains

    Immobilized Enzymes in Medicine

    Torchilin, Vladimir P.; Kellen, J.A.

    66 563 Ft

    53 250 Ft

    Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: The Case of Ghana’s Supermarket Chains

    Government and Politics of the European Union

    Nugent, Neill

    10 505 Ft

    9 455 Ft

    next