Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies
The Case of Ghana’s Supermarket Chains
Sorozatcím: Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2022. október 12.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031116605
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem235 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 462 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVIII, 235 p. 4 illus., 3 illus. in color. Illustrations, black & white 295
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book highlights the development of retail marketing in developing economies and presents this sector as a major area of growth and business opportunity. With a special focus on supermarket chains, the authors show that the advancement of technology and infrastructure means that there are now increased electronic capabilities for data collection, giving retailers more opportunities to pursue micro and macro-marketing strategies. The authors explain the evolution of this new era of marketing and the associated impact on all stakeholders, especially consumers. Taking the example of Ghana, which is considered a leader among African nations in the use of loyalty cards, the authors are able to set a benchmark for other emerging countries, especially those that are experiencing similar trends. The book is a valuable resource for students, researchers and foreign companies wishing to expand their knowledge of the marketing strategies employed by emerging economies in Sub-Saharan Africa.
Tartalomjegyzék:
Chapter 1: Introduction to Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies: Ghana’s Supermarket Chains.- Chapter 2: Modern Retail Marketing and Supermarket Loyalty Cards Programme.- Chapter 3: The TESCO Club Card Loyalty Programme - The Gold Standard.- Chapter 4: The Ghanaian Supermarket Industry.- Chapter 5: The Current Supermarket Chains Marketing Infrastructure in Ghana.- Chapter 6: The Next Generation of Supermarkets Marketing in Ghana.- Chapter 7: Value Capture and Beneficiary Stakeholders of the Next Generation of Supermarkets Marketing.- Chapter 8:Challenges, Paradoxes, Dilemmas and Strategies for Success of the Next Generation of Supermarkets Marketing.
More Money for Retirement Right Now: Unlock the Equity in Your Assets, Create Immediate Income and Live a Richer Life
7 017 Ft
6 456 Ft
Polar Bears, Broschürenkalender: Nutzkalendarium engl.-französ.-dtsch.
5 292 Ft
5 027 Ft