Children's Life-Histories in Primary Schools
Imagining Schooling as a Positive Experience
Sorozatcím: Palgrave Critical Perspectives on Schooling, Teachers and Teaching;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2025
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2024. november 16.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031694448
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem228 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XXII, 228 p. 28 illus., 19 illus. in color. Illustrations, black & white 613
Kategóriák
Hosszú leírás:
This open access book explores schooling from the perspective of children via data from a longitudinal life-history study. It questions whether schooling creates an environment where all children to flourish; or whether a policy focus on attainment in mathematics and English hinders some children’s wellbeing and learning. By drawing on the children’s life-history narratives and their ideas, the chapters also portray children’s realistic suggestions for practices that meet the needs of diverse children and strengthen their comprehensive wellbeing and learning within schooling.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: Introductory chapter: life-history methodology used in the Children’s Life-histories In Primary Schools (CLIPS) study.- CHAPTER 2: Imagining schooling as a positive experience.- CHAPTER 3: Social justice as parity of participation: Fraser’s theory.- CHAPTER 4: Wellbeing.- CHAPTER 5: Motivational Orientations: Watkins’ theory with Ryan and Deci’s theories.- CHAPTER 6: The life-histories.- CHAPTER 7: Sense of Competence and CLIPS children’s experiences of the policy focus on mathematics and English .- CHAPTER 8: Sense of Agency and status-subordination.- CHAPTER 9: Relatedness for wellbeing.- CHAPTER 10: Imagining schooling as a positive experience: conclusions and practical recommendations CHAPTER 9. Imagining schooling as a positive experience: conclusions and practical recommendation.
Több
Stock Trader's Almanac 2004
11 227 Ft
10 104 Ft
Cowboy Metaphysics: Ethics and Death in Westerns
22 908 Ft
21 075 Ft