• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Unbundling the University Curriculum: MOOCs, Online Program Management and the Knowledge Question

    Unbundling the University Curriculum by O'Connor, Kate;

    MOOCs, Online Program Management and the Knowledge Question

    Sorozatcím: Rethinking Higher Education;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 106.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)

    44 374 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer Nature Singapore
    • Megjelenés dátuma 2023. szeptember 4.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9789811946585
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Lásd még 9789811946554
    • Terjedelem162 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 278 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIII, 162 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 493

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    In a context in which explicit attention to the curriculum has been sidelined in universities’ strategy, this book makes an argument for why curriculum matters, both in understanding the effects of unbundled online learning and more broadly. It takes up two particular curriculum issues which are amplified in an unbundled context: differences in the formulation of curriculum between disciplines and professional fields, and the extent these are recognised in university strategy; and the push for constructivist pedagogies, and its effects on curriculum construction.

    Since the onslaught of MOOCs in 2012, unbundled forms of online learning offered via partnerships with external online program management and MOOC providers have grown significantly across the university sector. There has been much debate about the implications of these partnerships but the focus has predominantly been on the engagement of students and their learning. This book takes adifferent and novel approach, looking instead at the effects on curriculum and knowledge.

    Drawing on selected case studies, the book reflects on how university leaders and academics engaged with MOOCs and other forms of unbundled online learning in the early 2010s, and the effects of these reforms on curriculum practice. It captures in detail the complex and difficult work involved in university curriculum making in a way rarely seen in discussions of higher education. And it generates new in-sights about some of the critical problems manifest in the ongoing moves to embrace unbundled online learning today.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction.- 1 Understanding curriculum and online learning in higher education.- Part A: Knowledge, curriculum and online learning: key concepts and debates.- 2 Academic knowledge: questions and debates.- 3 Learning and teaching in the modern university.- Part B: New initiatives, new subjects: case studies of online curriculum making.- 4 The institutions: SandstoneU and TechU.- 5 Case 1: Behavioural Ecology.- 6 Case 2: Classical Studies.- 7 Case 3: Interdisciplinary Logic.- 8 Cases 4 and 5: Business Studies.- Part C: University knowledge today: challenges and constraints.- 9 Disciplines and their significance.- 10 From constructivism to clarity and control.- 11 Curriculum and knowledge – what is being missed?.

    Több