• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education

    Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education by Davidson, Barbara; Carroll, Kathleen; Petrilli, Michael J.;

      • 15% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 16.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        7 644 Ft (7 280 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 15% (cc. 1 147 Ft off)
      • Kedvezményes ár 6 497 Ft (6 188 Ft + 5% áfa)

    7 644 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó John Catt
    • Megjelenés dátuma 2022. március 21.

    • ISBN 9781915261021
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 208x146x10 mm
    • Súly 203 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    ?Follow the science.?
    How often have you picked up an education book to read how, according to the authors, the system is broken, failing, and flailing?but their ideas for fixing it will bring about a miraculous transformation?
    That?s not the approach of this volume.
    Sure, the editors believe that our system of education could achieve significantly better results. But they also recognize that schools have gotten better over time. One explanation is the progress schools have made in ?following the science?. Especially in early reading and math instruction, scholars know more now about what works than we did in the past, and more schools are putting that knowledge into practice.
    Now, in the wake of a horrific pandemic, even the best elementary schools are struggling to help their students get their momentum back again.
    In this book, the editors share high-quality syntheses of evidence and insights from leading educators, academics, and other experts. And they communicate those findings in user-friendly language, with an understanding of the real-world complexities of schools and classrooms.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education

    Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education

    Davidson, Barbara; Carroll, Kathleen; Petrilli, Michael J.;

    7 644 Ft

    6 497 Ft

    20% %kedvezmény
    Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education

    Exploring New Religions

    Chryssides, George D.;

    47 775 Ft

    38 220 Ft

    20% %kedvezmény
    Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education

    Late Enlightenment: Emergence of the Modern 'National Idea'

    Trencsényi, Balázs; Kopeček, Michal; (ed.)

    63 540 Ft

    50 833 Ft

    Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education

    The Compact NASA Atlas of the Solar System

    Greeley, Ronald; Batson, Raymond;

    39 175 Ft

    35 258 Ft

    Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education

    Easy nach Assisi: Pilgern für Einsteiger

    Busemann, Christian;

    4 147 Ft

    3 940 Ft

    20% %kedvezmény
    Follow the Science to School: Evidence-based Practices for Elementary Education

    Biopolymers: Recent Updates, Challenges and Opportunities

    Nadda, Ashok Kumar; Sharma, Swati; Bhat, Rajeev

    79 876 Ft

    63 901 Ft

    next