Trust and Marketing Communication in the Food Industry
Traditional, Modern, and AI-driven Approaches
Sorozatcím: Routledge Studies in Trust Research;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
69 273 Ft (65 975 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 855 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 419 Ft (52 780 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
69 273 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2026. január 22.
- ISBN 9781032953427
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem236 oldal
- Méret 229x152 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 12 Illustrations, black & white; 12 Line drawings, black & white; 1 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores trust-based marketing communication within the food marketing industry. It presents a comprehensive conceptual model that encompasses three pillars: traditional, modern, and AI-driven marketing communication
TöbbHosszú leírás:
This book explores trust-based marketing communication within the food marketing industry. It presents a comprehensive conceptual model that encompasses three pillars: traditional, modern, and AI-driven marketing communication. By examining these pillars, the book explores the informational role and legal aspects of food marketing, offering a detailed and structured approach to understanding and enhancing consumer trust. Readers will benefit from a deep dive into the current state of food marketing communication, enriched by a solid theoretical background and empirical case studies. The book highlights the significance of trust-based communication by proposing a conceptual model that integrates traditional, modern, and AI-driven strategies.
Key benefits include the following:
- A clear conceptual model of trust-based marketing communication
- Insights into the current knowledge and practices in food marketing communication
- Detailed exploration of traditional, modern, and AI-based marketing strategies
- Empirical case studies demonstrating the application of these concepts
- Examination of legal regulations impacting food marketing
This book is an invaluable resource for academic scholars, students, and researchers interested in food marketing and communication. Additionally, it serves as a practical guide for managers, marketers, and industry professionals seeking to build and maintain consumer trust through effective marketing strategies. It is particularly relevant for those aiming to navigate the complexities of modern marketing communication while adhering to legal standards.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction PART ONE – MARKETING COMMUNICATION ON THE FOOD MARKET – A GENERAL OVERVIEW Chapter 1. Specifics of food marketing and food-related consumer behavior Chapter 2. Marketing communication – current state of knowledge Chapter 3. Marketing communication on the food market PART TWO – THREE PILLARS OF TRUST-BASED MARKETING COMMUNICATION CONCEPTUAL MODEL ON THE FOOD MARKET Chapter 4. Traditional marketing communication as a first pillar of the conceptual model of trust-based marketing communication in food marketing Chapter 5. Modern marketing communication as a second pillar of the conceptual model of trust-based marketing communication in food marketing Chapter 6. AI-based marketing communication as a third pillar of the conceptual model of trust based marketing communication in food marketing PART THREE – LAW ASPECTS OF MARKETING COMMUNICATION ON THE FOOD MARKET Chapter 7. Legal regulations in the field of marketing communication on the food market Chapter 8. Abuse of market practices in marketing communication on the food market
Több
McMinn's Clinical Atlas of Human Anatomy with DVD
25 710 Ft
22 368 Ft
Key Congressional Reports for September 2019: Part VI
97 456 Ft
87 710 Ft