Tourism Entrepreneurship in Portugal and Spain
Competitive Landscapes and Innovative Business Models
Sorozatcím: Tourism, Hospitality & Event Management;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 139.09
-
57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 537 Ft off)
- Kedvezményes ár 46 150 Ft (43 952 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
57 687 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2023. február 3.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030892340
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030892319
- Terjedelem282 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 456 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 282 p. 26 illus. Illustrations, black & white 434
Kategóriák
Hosszú leírás:
This contributed volume introduces the innovative landscapes and business models used in tourism entrepreneurship initiatives of Portugal and Spain. It provides benchmarks for entrepreneurial initiatives covering tourism services, place-branded tourism, social networks, spiritual tourism, cross-border tourism initiatives, and tourism in low-density regions. It also provides guidelines for future strategic actions to foster rural and sustainable development in alternative tourism destinations, following the Iberian experience.
TöbbTartalomjegyzék:
The Role of Tourism Entrepreneurship in the Iberian Peninsula.- Tourism Services Innovation Ecosystem: A Multicriteria Model Approach Based on Portuguese Higher Education.- Tourist Experience in Rural Areas in Portugal: The Case of the “Quadrilátero Do Minho”.- Spirituality and Mindful Tourism: Experiencing Innovative Hispanic
Through the Perilous Fight: Six Weeks That Saved the Nation
35 733 Ft
32 874 Ft
An SPSS Companion to Political Analysis
12 894 Ft
11 862 Ft
Sinne, Gegenstände und Sensibilia: Zur Wahrnehmungslehre des Thomas von Aquin
79 217 Ft
72 880 Ft
Collected Stories
10 341 Ft
9 514 Ft