• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Tourism Entrepreneurship in Portugal and Spain: Competitive Landscapes and Innovative Business Models

    Tourism Entrepreneurship in Portugal and Spain by Leitão, João; Ratten, Vanessa; Braga, Vitor;

    Competitive Landscapes and Innovative Business Models

    Sorozatcím: Tourism, Hospitality & Event Management;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 139.09
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        57 687 Ft (54 940 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 11 537 Ft off)
      • Kedvezményes ár 46 150 Ft (43 952 Ft + 5% áfa)

    57 687 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2022. február 2.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030892319
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem282 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 612 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XI, 282 p. 26 illus. Illustrations, black & white
    • 234

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This contributed volume introduces the innovative landscapes and business models used in tourism entrepreneurship initiatives of Portugal and Spain. It provides benchmarks for entrepreneurial initiatives covering tourism services, place-branded tourism, social networks, spiritual tourism, cross-border tourism initiatives, and tourism in low-density regions. It also provides guidelines for future strategic actions to foster rural and sustainable development in alternative tourism destinations, following the Iberian experience.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    The Role of Tourism Entrepreneurship in the Iberian Peninsula.- Tourism Services Innovation Ecosystem: A Multicriteria Model Approach Based on Portuguese Higher Education.- Tourist Experience in Rural Areas in Portugal: The Case of the “Quadrilátero Do Minho”.- Spirituality and Mindful Tourism: Experiencing Innovative Hispanic

    Cases.- Considerations About the Economic Sustainability of Historic Housing Tourism.- Cooperation as a Basic Strategy for New Dynamics of a Cross-Border
    Destination: The Case of the Euroregion Galicia and Northern Portugal.- The Presence of Rural Accommodation in Extremadura on Facebook:
    An Approach to Its Intensity of Use Through a Grouping Analysis.- Place-Linked Products and Creative Tourism in Iberian Regions.- The Rise of Half-Tourists and their Impact on the Tourism Strategies of Peripheral Territories.- Determinants of Profitability in the Tourism Sector in Portugal.- Good Practices Within the European Project Smart Rural.- Tourism Events: Bringing Innovation to the North of Portugal.- Entrepreneurship Education in Portuguese Tourism: Fostering Ideation, Innovation and Initiative.- Factors Affecting Portuguese and Spanish Hotel Guests’ Safety Perception Under COVID-19: Insights for the Development of Personalized Hotel Offers.

    Több