• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Handbook of Selling: Psychological, Managerial, and Marketing Dynamics

    The Handbook of Selling by Grikscheit, Gary M.; Cash, Harold C.; Young, Clifford E.;

    Psychological, Managerial, and Marketing Dynamics

    Sorozatcím: Wiley Series on Marketing Management;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 135.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        64 496 Ft (61 425 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 450 Ft off)
      • Kedvezményes ár 58 047 Ft (55 283 Ft + 5% áfa)

    64 496 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2nd Edition
    • Kiadó John Wiley & Sons
    • Megjelenés dátuma 1993. április 20.

    • ISBN 9780471600855
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem464 oldal
    • Méret 242x185x31 mm
    • Súly 804 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk Updated and revised to present a clear yet basic understanding of the objectives, ideas and tools needed to sell effectively. Focuses on developing managerial skills, analyzing customers' requirements and personalities to create dynamic strategies.
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Updated and revised to present a clear yet basic understanding of the objectives, ideas and tools needed to sell effectively. Focuses on developing managerial skills, analyzing customers' requirements and personalities to create dynamic strategies.

    Több

    Hosszú leírás:

    Updated and revised to present a clear yet basic understanding of the objectives, ideas and tools needed to sell effectively. Focuses on developing managerial skills, analyzing customers' requirements and personalities to create dynamic strategies.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Updated and revised to present a clear yet basic understanding of the objectives, ideas and tools needed to sell effectively. Focuses on developing managerial skills, analyzing customers' requirements and personalities to create dynamic strategies.

    Több