The Handbook of Selling
Psychological, Managerial, and Marketing Dynamics
Sorozatcím: Wiley Series on Marketing Management;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 135.00
-
64 496 Ft (61 425 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 450 Ft off)
- Kedvezményes ár 58 047 Ft (55 283 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
64 496 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2nd Edition
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 1993. április 20.
- ISBN 9780471600855
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem464 oldal
- Méret 242x185x31 mm
- Súly 804 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk Updated and revised to present a clear yet basic understanding of the objectives, ideas and tools needed to sell effectively. Focuses on developing managerial skills, analyzing customers' requirements and personalities to create dynamic strategies. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Updated and revised to present a clear yet basic understanding of the objectives, ideas and tools needed to sell effectively. Focuses on developing managerial skills, analyzing customers' requirements and personalities to create dynamic strategies.
TöbbHosszú leírás:
Updated and revised to present a clear yet basic understanding of the objectives, ideas and tools needed to sell effectively. Focuses on developing managerial skills, analyzing customers' requirements and personalities to create dynamic strategies.
TöbbTartalomjegyzék:
Updated and revised to present a clear yet basic understanding of the objectives, ideas and tools needed to sell effectively. Focuses on developing managerial skills, analyzing customers' requirements and personalities to create dynamic strategies.
Több
Imperialism, Neoliberalism, And Social Struggles In Latin America: Studies in Critical Social Sciences, Volume 7
11 938 Ft
10 386 Ft
The Handbook of Selling: Psychological, Managerial, and Marketing Dynamics
64 496 Ft
58 047 Ft
The Children and the Whale
7 017 Ft
6 456 Ft