• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Teaching History with Museums: Strategies for K-12 Social Studies

    Teaching History with Museums by Marcus, Alan S.; Stoddard, Jeremy D.; Woodward, Walter W.;

    Strategies for K-12 Social Studies

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 110.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        52 552 Ft (50 050 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 255 Ft off)
      • Kedvezményes ár 47 297 Ft (45 045 Ft + 5% áfa)

    52 552 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2012. január 1.

    • ISBN 9780415891646
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem200 oldal
    • Méret 254x177 mm
    • Súly 522 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 2 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Teaching History with Museums provides an introduction and overview of the rich pedagogical power of museums. In this comprehensive textbook, the authors show how museums offer a sophisticated understanding of the past and develop habits of mind in ways that are not easily duplicated in the classroom. Using engaging cases to illustrate accomplished history teaching through museum visits, this text provides pre- and in-service teachers, teacher educators, and museum educators with ideas for successful visits to artifact and display-based museums, historic forts, living history museums, memorials, monuments, and other heritage sites. Each case is constructed to be adapted and tailored in ways that will be applicable to any classroom and encourage students to think deeply about museums as historical accounts and interpretations to be examined, questioned, and discussed.







    "One of the great voids in museum education is a book showing how teachers think about working with history museums. This is that book."



    --Kate Steinway, Executive Director, Connecticut Historical Society



    "A well-organized and theoretically-grounded volume featuring how to teach the history around us with museums, monuments, memorials, and historical places. Rich in practical methods."


    --Stephen J. Thornton, Professor and Chair of the Department of Secondary Education at the College of Education, University of South Florida



    Teaching History with Museums provides an introduction and overview of the rich pedagogical power of museums. In this comprehensive textbook, the authors show how museums offer a sophisticated understanding of the past and develop habits of mind in ways that are not easily duplicated in the classroom. Using engaging cases to illustrate accomplished history teaching through museum visits, this text provides pre- and in-service teachers, teacher educators, and museum educators with ideas for successful visits to artifact and display-based museums, historic forts, living history museums, memorials, monuments, and other heritage sites. Each case is constructed to be adapted and tailored in ways that will be applicable to any classroom and encourage students to think deeply about museums as historical accounts and interpretations to be examined, questioned, and discussed.

    Több