- Kiadói listaár EUR 36.55
-
15 159 Ft (14 437 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
15 159 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Neuausg., New edition
- Kiadó Peter Lang
- Megjelenés dátuma 2007. január 1.
- ISBN 9780820470801
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem220 oldal
- Méret 12x160x230 mm
- Súly 360 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Persistent resistance to the teaching of evolution has so drastically impacted science curricula that many students finish school without a basic understanding of a theory that is a fundamental component of scientific literacy. This "evolution/creationism controversy" has crippled biological education in the United States and has begun to spread to other parts of the world. This book takes an educational point of view that respects both the teaching of evolution and religious beliefs. Authors from different academic traditions contribute to a collection of perspectives that begin to dismantle the notion that religion and science are necessarily incompatible.
TöbbTartalomjegyzék:
Contents: Leslie S. Jones/Michael J. Reiss: Cultural Authority and the Polarized Nature of the Evolution/Creationism Controversy - Randy Moore: The History of the Evolution/Creationism Controversy and Likely Future Developments - Michael Ruse: The Warfare between Darwinism and Christianity: Who Is the Attacker and What Implications Does this Have for Education? - David Mercer: Capturing the Educational Potential of 'Creation Science Debates' - Robert Pennock: How Not to Teach the Controversy about Creationism - Michael Poole: The Scientific Enterprise and Teaching about Creation - Shaikh Abdul Mabud: The Theory of Evolution: Teaching the Whole Truth - Wolff-Michael Roth: Fundamentalist and Scientific Discourse: Beyond the War Metaphors and Rhetoric - David L. Haury: Examining the Evolutionary Heritage of Humans - Lee Meadows: Approaching the Conflict between Religion and Evolution - David F. Jackson: The Personal and the Professional in the Teaching of Evolution - Leslie S. Jones: Teaching for Understanding Rather than Expectation of Belief - Michael J. Reiss: Teaching about Origins in Science: Where Now?
Több
Psychopathology: A Case-Based Approach
36 309 Ft
32 678 Ft
What about the Art? Contemporary Art from China
12 311 Ft
11 326 Ft
Real Estate Finance and Investments
100 322 Ft
90 290 Ft