Successfully Doing Business/Marketing In Eastern Europe
Sorozatcím: Routledge Studies in International Business and the World Economy; 46;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 150.00
-
71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
- Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
71 662 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2008. november 4.
- ISBN 9780789032720
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem244 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 610 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 21 Illustrations, black & white; 8 Halftones, black & white; 13 Line drawings, black & white; 30 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Successfully Doing Business/Marketing in Eastern Europe is a unique collection of instructive and detailed essays that will help readers to understand and navigate the complexities of the business world and marketplace of Eastern Europe.
TöbbHosszú leírás:
Successfully Doing Business/Marketing in Eastern Europe is a unique collection of instructive and detailed essays that will help readers to understand and navigate the complexities of the business world and marketplace of Eastern Europe. The respected authors in this collection seamlessly blend sophisticated analysis and practical advice to enlighten the reader to the peculiarities of consumer behavior, industry policy, and the economic and social demographics in the region. These informative essays are further complemented by a number of in-depth case studies that demonstrate the difficulties and potentials for success faced by any business person looking to trade in Eastern European markets. For students, educators, entrepreneurs, and business people everywhere, Successfully Doing Business/Marketing in Eastern Europe is an essential resource and guidebook to understanding and profiting in this unique and often unpredictable region.
Tartalomjegyzék:
About the Editors. Contributors. Acknowledgments. Foreword. Preface. 1. Central Eastern Europe, Russia and the Ukraine: Economic and Socio Demographic –V.H. Manek Kirpalani. 2. Regional Economic and Marketing Structure—V.H. Manek Kirpalani. 3. Consumer Behavior –L. Garbarski. 4. Industrial Policy –A. Nowak and V.H. Manek Kirpalani. 5. Marketing Evolution in Transition Economies – R. Glowacki and G.Karasiewicz. 6. Education Evolution: The Case of Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management – L.Garbarski. 7. Product Cases from Eastern Europe—V.H. Manek Kirpalani and Leon Kozminski Academy of Entrepreneurship and Management. 8. The Stockmann Department Store Penetration of Russia – H. Seristo. 9. NK Cables Invades Eastern Europe—Peter Gabrielsson and Mika Gabrielsson. 10. Shadow Economy: The Hungarian Case—Istvan Molnar and Pal Belyo. Notes. Index
Több
War in Words: Transformations of War from Antiquity to Clausewitz
62 191 Ft
59 082 Ft
The Poetry of Kabbalah ? Mystical Verse from the Jewish Tradition
8 116 Ft
7 061 Ft
Behavioral Corporate Finance: Concepts and Cases for Teaching Behavioral Finance
74 299 Ft
66 869 Ft