• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Studying Gaming Literacies: Theories to Inform Classroom Practice

    Studying Gaming Literacies by Garcia, Antero; Dail, Jennifer S.; Witte, Shelbie;

    Theories to Inform Classroom Practice

    Sorozatcím: Gaming Ecologies and Pedagogies Series; 3;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 108.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        44 793 Ft (42 660 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 583 Ft off)
      • Kedvezményes ár 41 210 Ft (39 247 Ft + 5% áfa)

    44 793 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó BRILL
    • Megjelenés dátuma 2020. április 9.

    • ISBN 9789004429833
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem110 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 314 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Antero Garcia is an Assistant Professor in the Graduate School of Education at Stanford University. Prior to completing his Ph.D., Antero was an English teacher at a public high school in South Central Los Angeles.



    Shelbie Witte, Ph.D. (2008), Kansas State University, is the Watson Endowed Chair and Professor of Adolescent Literacy and English Education at Oklahoma State University, where she directs the OSU Writing Project and the Initiative for 21st Century Literacies Research. She has published extensively on the intersections of pedagogy and technology.



    Jennifer S. Dail, Kennesaw State University, is a Professor of English Education and directs the Kennesaw Mountain Writing Project. She has published multiple articles and co-edited two books, including Young Adult Literature and the Digital World: Textual Engagement through Visual Literacy (Rowman & Littlefield, 2018).

    Több

    Hosszú leírás:

    Organized into two sections, Studying Gaming Literacies explores the rich methodological approaches to gaming literacies scholarship as well as the possibilities of engaging in research in both classrooms and informal learning settings.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Foreword

    Donna E. Alvermann

    List of Figures

    Notes on Contributors

    Introduction: Gaming Literacies and the Boundaries of Play

    Antero Garcia, Jennifer S. Dail and Shelbie Witte



    PART 1: Methodological Investigations in Literacies Research



    Introduction to Part 1: Methodological Investigations in Literacies Research

    Antero Garcia, Jennifer S. Dail and Shelbie Witte

    1 Inform, Perform, Transform: Modeling In
    -School Youth Participatory Action Research through Gameplay

    Antero Garcia

    2 How Youth Can Use Gaming as an Act of Creation

    Jennifer Wyld

    3 Digital Literacy Practices for a Gaming Generation: Commercial Gaming Lessons from Adolescent Gamers

    Jason A. Engerman, Robert Hein, Nate Turcotte and Alison Carr
    -Chellman


    4 Literacies of Play: Blazing the Trail, Unchartered Territories, and Hurrying Up ?

    Több