Studying Gaming Literacies
Theories to Inform Classroom Practice
Sorozatcím: Gaming Ecologies and Pedagogies Series; 3;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 36.00
-
14 931 Ft (14 220 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 194 Ft off)
- Kedvezményes ár 13 737 Ft (13 082 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 931 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó BRILL
- Megjelenés dátuma 2020. április 9.
- ISBN 9789004429826
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem110 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 200 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Antero Garcia is an Assistant Professor in the Graduate School of Education at Stanford University. Prior to completing his Ph.D., Antero was an English teacher at a public high school in South Central Los Angeles.
Shelbie Witte, Ph.D. (2008), Kansas State University, is the Watson Endowed Chair and Professor of Adolescent Literacy and English Education at Oklahoma State University, where she directs the OSU Writing Project and the Initiative for 21st Century Literacies Research. She has published extensively on the intersections of pedagogy and technology.
Jennifer S. Dail, Kennesaw State University, is a Professor of English Education and directs the Kennesaw Mountain Writing Project. She has published multiple articles and co-edited two books, including Young Adult Literature and the Digital World: Textual Engagement through Visual Literacy (Rowman & Littlefield, 2018).
Hosszú leírás:
Organized into two sections, Studying Gaming Literacies explores the rich methodological approaches to gaming literacies scholarship as well as the possibilities of engaging in research in both classrooms and informal learning settings.
TöbbTartalomjegyzék:
Foreword
Donna E. Alvermann
List of Figures
Notes on Contributors
Introduction: Gaming Literacies and the Boundaries of Play
Antero Garcia, Jennifer S. Dail and Shelbie Witte
PART 1: Methodological Investigations in Literacies Research
Introduction to Part 1: Methodological Investigations in Literacies Research
Antero Garcia, Jennifer S. Dail and Shelbie Witte
1 Inform, Perform, Transform: Modeling In
-School Youth Participatory Action Research through Gameplay
Antero Garcia
2 How Youth Can Use Gaming as an Act of Creation
Jennifer Wyld
3 Digital Literacy Practices for a Gaming Generation: Commercial Gaming Lessons from Adolescent Gamers
Jason A. Engerman, Robert Hein, Nate Turcotte and Alison Carr
-Chellman
4 Literacies of Play: Blazing the Trail, Unchartered Territories, and Hurrying Up ? Több
Rushing River
2 383 Ft
2 026 Ft
Studying Gaming Literacies: Theories to Inform Classroom Practice
14 931 Ft
13 737 Ft
Becoming Leaders: A Practical Handbook for Women in Engineering, Science, and Technology
12 442 Ft
11 198 Ft
NO SPACE TO WASTE - ST (69665)
2 125 Ft
1 913 Ft