• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Socially Just Educational Leadership in Unjust Times: A Bourdieusian Study of Social Justice Educational Leadership Practices

    Socially Just Educational Leadership in Unjust Times by MacDonald, Katrina;

    A Bourdieusian Study of Social Justice Educational Leadership Practices

    Sorozatcím: Educational Leadership Theory;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 128.39
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 650 Ft off)
      • Kedvezményes ár 42 600 Ft (40 571 Ft + 5% áfa)

    53 249 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2024. január 2.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031476150
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem171 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 459 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XIX, 171 p. 1 illus. Illustrations, black & white
    • 525

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book offers a richly observed study of three principals working in some of the most disadvantaged primary schools in Victoria, Australia. It explores their social justice understandings and practices in working to improve the educational outcomes for children in their schools, through autobiography, biographical interviews, in-depth interviews and observations. The work looks into their life histories, the formation of their primary and secondary habitus, and uncovers and examines their encounters with the public education field. Drawing on Pierre Bourdieu’s theory of practice and his ‘thinking tools’, the book investigates how the principals’ understandings of social justice are shaped by the intersection of their life and work histories.

    This book is of interest to educational leadership scholars interested in the application of critical theory to studies of leadership. The book provides an exemplar for the application of Bourdieu’s theory of practice, and it makes a strong contribution to Bourdieusian scholarship, social justice scholarship and educational leadership scholarship.


    Több

    Tartalomjegyzék:


    Több