Social Psychology of Self-Referent Behavior
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1986
- Kiadó Springer US
- Megjelenés dátuma 2013. június 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9781489922359
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9780306423567
- Terjedelem211 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 349 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XI, 211 p. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book is about human behavior and, more particularly, about a class of human behaviors-those behaviors by people that have themselves as the object of their behaviors. These self-referent behaviors are social in nature in the sense that in large measure, they are the outcomes of pervasive social processes and are themselves major influences on social outcomes. As such, self-referent behaviors have the potential to be sig nificant organizing constructs in the study of the broader field of social psychology. In any case, they are regarded here as of intrinsic interest and are the focus of this volume. Four broad categories of self-referent behaviors are considered with regard to their social bases and conse quences as these are revealed in the social psychological and sociological literature. With appropriate discriminations made within each group ing, the four categories are: self-conceiving, self-evaluating, self-feeling, and self-protective-self-enhancing responses. Following a consideration of the social antecedents and consequences of each category of self referent behaviors, I present a final summary statement that outlines a theoretical model of the additive and interactive social influences on and consequences of the mutually influential self-referent behaviors. The outline of the theoretical model reflects my synthesis of the apparently relevant theoretical and empirical literature and is intended to function as a framework for the orderly incorporation of new theoretical asser tions and more or less apparently relevant empirical associations.
TöbbTartalomjegyzék:
1 Introduction.- 2 Social Antecedents and Consequences of Self-Referent Cognition.- 3 Social Antecedents and Consequences of Self-Evaluation.- 4 Social Antecedents and Consequences of Self-Feelings.- 5 Nature and Antecedents of Self-Protective-Self-Enhancing Responses.- 6 Toward A General Theory of Self-Referent Behavior.- References.- Author Index.
Több
Complaint Management: The Heart of Crm
17 569 Ft
16 164 Ft
Pelvic Inflammatory Disease and Miscarriage
11 613 Ft
10 684 Ft
Bonded Heart
11 590 Ft
10 663 Ft
Hypersonic Airbreathing Propulsion
36 912 Ft
33 960 Ft
Advanced Dairy Chemistry: Volume 1: Proteins, Parts A&B
99 913 Ft
91 920 Ft
Marketing: Grundlagen marktorientierter Unternehmensführung Konzepte ? Instrumente ? Praxisbeispiele
20 733 Ft
18 245 Ft