Complaint Management
The Heart of Crm
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár USD 49.95
-
17 569 Ft (16 733 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 406 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 164 Ft (15 394 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 569 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó South Western Educational Publishing
- Megjelenés dátuma 2005. március 1.
- ISBN 9780324202649
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem320 oldal
- Méret 236x164x28 mm
- Súly 586 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Every company strives for increasing customer satisfaction and loyalty. But, without effective complaint management, it's only a matter of time before the seemingly sweet company-client relationship may turn sour. Drawing from their extensive experience in customer service, Stauss and Seidel deliver thorough coverage of complaint management, from helping readers understand why customers complain to illustrating how to handle customer complaints to effectively measuring and analyzing complaints.
TöbbTartalomjegyzék:
Part I: COMPLAINT MANAGEMENT IN A CUSTOMER-ORIENTED FIRM.
1. Complaints as a Challenge to the Firm.
Part II: COMPLAINTS.
2. Definition and Types of Complaints.
Part III: THE BEHAVIOR OF DISSATISFIED CUSTOMERS.
3. The Origin of Customer Dissatisfaction.
Part IV: PRINCIPLES OF COMPLAINT MANAGEMENT.
4. Goals of Complaint Management.
Part V: COMPLAINT STIMULATION.
5. Complaint Stimulation Rather Than Complaint Minimization.
Part VI: COMPLAINT ACCEPTANCE.
6. Organization of the Complaint Receipt Process.
Part VII: COMPLAINT PROCESSING.
7. The Complaint-Processing Procedure.
Part VIII: COMPLAINT REACTION.
8. Basic Rules of Behavior For Handling Complaints.
Part IX: COMPLAINT ANALYSIS.
9. Quantitiative Complaint Analysis.
Part X: COMPLAINT-MANAGEMENT CONTROLLING.
10. Evidence Controlling.
Part XI: COMPLAINT REPORTING.
11. Active Reporting of the Results of Complaint Analysis and Complaint-Management.
Part XII: UTILIZATION OF COMPLAINT INFORMATION.
12. Utilization of Complaint Information bases upon the Failure Mode and Effect Analysis (FMEA).
Part XII: HUMAN RESOURCE ASPECTS OF COMPLAINT MANAGEMENT.
13. THe Importance of Employee Behavior in Complaint Contact.
Part XIII: ORGANIZATIONAL ASPECTS OF COMPLAINT MANAGEMENT.
14. Centralized, Decentralized, or Dual Complaint Management.
Part XIV: TECHNOLOGICAL ASPECTS OF COMPLAINT MANAGEMENT.
15. Fundamental Determinants for the Implementation of Complaint-Management Software.
Part XVI: COMPLAINT-MANAGEMENT CHECKLIST.
16. General Importance of Complaint Management.
Complaint Management: The Heart of Crm
17 569 Ft
16 164 Ft
Pelvic Inflammatory Disease and Miscarriage
11 613 Ft
10 684 Ft
Bonded Heart
11 590 Ft
10 663 Ft
Hypersonic Airbreathing Propulsion
36 912 Ft
33 960 Ft
Advanced Dairy Chemistry: Volume 1: Proteins, Parts A&B
99 913 Ft
91 920 Ft
Marketing: Grundlagen marktorientierter Unternehmensführung Konzepte ? Instrumente ? Praxisbeispiele
20 733 Ft
18 245 Ft