
Social Media and Language Learning
Using TikTok and Instagram
Sorozatcím: Routledge Research in Language Education;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 52.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 364 Ft off)
- Discounted price 21 454 Ft (20 433 Ft + 5% áfa)
26 818 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. július 25.
- ISBN 9781032895888
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem80 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 11 Illustrations, black & white; 10 Halftones, black & white; 1 Line drawings, black & white; 1 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores creative uses of social media for informal language learning, examining how informal language learning adapts to technological innovations in TikTok and Instagram. It offers pedagogical strategies for teachers to integrate newer technologies and multimodal materials into language classrooms to enhance learning experiences.
TöbbHosszú leírás:
This book explores creative uses of social media for informal language learning. It focuses on the underexplored area of how informal language learning adapts to technological innovations in two multimodal media-sharing platforms: TikTok and Instagram.
Drawing on ecological perspectives of language learning and spatial understandings of digital technology and learning, the research reported in this book unpacks how social media technologies are used for language learning. It presents insights from a dual-level qualitative methodological design: a comparative study of public online data of social media posts collected from TikTok and Instagram, and a multiple case study based on ethnographic narrative data gathered from participants? journal entries, stimulated recall interviews, and social media posts. This book reveals the dynamic landscape of digital language learning that is being integrated into learners? everyday lives through multimodal content creation and networking.
This book enriches readers? understanding of social media?s role in language learning, and offers pedagogical strategies for teachers to integrate newer technologies and multimodal materials into language classrooms to enhance students? learning experiences.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction 2. Informal Language Learning through Social Media: Theories and Empirical Studies 3. Language Learning Affordances of Visual and Multimodal Social Networking: A Comparative Study of Online Data of Social Media Posts on Instagram and TikTok 4. Language Learning Experiences with Everyday Social Media Uses: A Multiple Case Study on Ethnographic Data of Users? Narratives 5. Conclusion
Több
Social Media and Language Learning: Using TikTok and Instagram
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 818 Ft