Sharing Economy Platforms
A Casebook for Understanding Multiplayers in Sharing Economy Platforms
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 149.79
-
62 125 Ft (59 167 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 425 Ft off)
- Kedvezményes ár 49 700 Ft (47 334 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 125 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2024
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2024. október 15.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789819754038
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem206 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVII, 206 p. 5 illus., 3 illus. in color. Illustrations, black & white 595
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book explores the sharing economy platforms of digitally-driven companies that bring economies of scale to bring consumers more choices. In China, digital platforms such as Pinduoduo and Meituan have pioneered a new sort of consumer economics. What's behind the rise of this new sort of economy? In this tightly argued book, Dr. Yuan and Prof. Liu explain what's driving the new economy, in a book of interest to marketing professionals, scholars, and economists.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: The concept of sharing economy platform (SEP).- Chapter 2: SEP’s marketing strategies to adapt to changing environment—the Case of FischerTM.- Chapter 3: Value creation in the SEP.- Chapter 4: The reasons why consumers join the SEP.- Chapter 5: SEP is facilitating Electronic Word-of-Mouth (eWOM): the case of Xiaohongshu Platform.- Chapter 6: Understanding prosumers’ behaviours in SEPs.- Chapter 7: The ethical consideration of datafication in platforms: The case of Chinese social credit SEP.- Chapter 8: The supplier governance strategy in SEPs.- Chapter 9: The fellow customers’ engagement behaviors in SEPs.
Több
Empörung und Fortschritt: Grundlagen einer kritischen Theorie der Gesellschaft. Dissertationsschrift
Sarah Ruhl: A Critical Study of the Plays
15 760 Ft
14 500 Ft
Health Economics
25 798 Ft
23 219 Ft