Sensory Evaluation Practices
Sorozatcím: Food Science and Technology;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 75.95
-
31 500 Ft (30 000 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 150 Ft off)
- Kedvezményes ár 28 350 Ft (27 000 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
31 500 Ft
Beszerezhetőség
Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4
- Kiadó Elsevier Science
- Megjelenés dátuma 2018. október 30.
- ISBN 9780128101025
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem446 oldal
- Méret 235x191 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
"
Understanding what the consumer wants and will accept are two of the most significant hurdles faced by anyone in new product development. Whether the concern is the proper mouth-feel of a potato chip, the sense of freshness"" evoked by a chewing gum, or the weight and texture of a cosmetic, if the consumer doesn't find the product acceptable, it won't sell. Sensory evaluation testing is the process that establishes the consumer acceptability of a product. It can help identify issues before general production is begun and potentially bring to light issues that hadn't previously been considered a factor in the success of the project.
" TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction to Sensory Evaluation
2. The Organization and Operation of a Sensory Evaluation Program
3. Measurement
4. Test Strategy and the Design of Experiments
5. Discrimination Testing
6. Descriptive Analysis
7. Affective Testing
8. Strategic Applications
9. Epilogue