Rethinking Strategy for Creative Industries
Innovation and Interaction
Sorozatcím: Routledge Research in the Creative and Cultural Industries;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 155.00
-
74 051 Ft (70 525 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 810 Ft off)
- Kedvezményes ár 59 241 Ft (56 420 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
74 051 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2016. március 7.
- ISBN 9780415730594
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem252 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 500 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 5 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 4 Line drawings, black & white; 1 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Based on extensive original research and live empirical data derived from case studies, interviews, and observations from creative managers, this book informs strategic decision-making by analysing creative business manoeuvres and stages of innovation in the context of Creative Industries.
Több
Hosszú leírás:
Creative Industry practices are increasingly manifested through hybrid models and methods and emerging sub-sectors. With ever finer dividing lines between form and content, product and service, participation and consumption, the distinctions between sectors are increasingly blurred, while new, convergent models emerge.
Reflecting this fluid context, this book provides a new perspective on strategy in the Creative Industries. Based on extensive original research and live empirical data derived from case studies, interviews, and observations with creative managers, it reveals strategic decision-making by analysing business manoeuvres and stages of innovation in the Creative Industries. Through analysing the interactive features of aesthetically driven information assets, and how new user/consumer cultures are applied, it uncovers the principles that are transforming strategy in the Creative Industries.
This innovative volume will be of significant interest to scholars, advanced students and practitioners in the Creative Industries as well as well as industry consultancies and practitioners.
TöbbTartalomjegyzék:
Preface 1. Understanding What Strategy Is (Co-authored by A Bakir and M Todorovic) 2. Methodology, Tools and Analytics 3. Emergent Strategic Configurations of Power 4. Strategy/Creativity Dialectics Applied 5. Business Modelling & Interactive Contexts 6. Ethical and methodological implications for research and practice Conclusions and implications
Több
The European Union and the Arctic
64 701 Ft
59 525 Ft
Routledge Philosophy GuideBook to Plato and the Republic
38 220 Ft
34 398 Ft