• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Research on Islamic Business Concepts: Proceedings of the 12th Global Islamic Marketing Conference, December 2021

    Research on Islamic Business Concepts by Ramadani, Veland; Alserhan, Baker Ahmad; Dana, Leo Paul;

    Proceedings of the 12th Global Islamic Marketing Conference, December 2021

    Sorozatcím: Springer Proceedings in Business and Economics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 235.39
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        97 628 Ft (92 979 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 526 Ft off)
      • Kedvezményes ár 78 102 Ft (74 383 Ft + 5% áfa)

    97 628 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
    • Kiadó Springer International Publishing
    • Megjelenés dátuma 2023. január 2.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783031186622
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem274 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 594 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk X, 274 p. 47 illus., 43 illus. in color. Illustrations, black & white
    • 425

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This book presents selected chapters from the proceedings of the 12th Global Islamic Marketing Conference (June 2021). The chapters provide an up-to-date overview of research and insights into Islamic business practices in general and Islamic marketing strategies in particular. Papers include topics such as understanding Muslim consumer behavior, services marketing, implications and implementation of Halal business practices, social media marketing, ecommerce strategies, and overall business strategy. This book is helpful for researchers interested in the specialties of the topic and also for business consultants who wish to have an in-depth understanding of doing business in Islam-oriented regions.

    Több