• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Relationship Marketing in Franchising and Retailing

    Relationship Marketing in Franchising and Retailing by Thaichon, Park; Frazer, Lorelle; Weaven, Scott;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 130.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        62 107 Ft (59 150 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 421 Ft off)
      • Kedvezményes ár 49 686 Ft (47 320 Ft + 5% áfa)

    62 107 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book offers an accessible and comprehensive introduction to relationship marketing in franchising and retailing, especially in areas such as business and marketing management as well as strategic marketing. The chapters in this book were originally published as a special issue of Journal of Strategic Marketing.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book offers an accessible and comprehensive introduction to relationship marketing in franchising and retailing, especially in areas such as business and marketing management as well as strategic marketing.


    The topics this book covers include (but is not limited to): (1) relationships in the context of e-commerce within the franchising sector; (2) franchisees with multiple stakeholder roles: perceptions and conflict in franchise networks; (3) why franchisors recruit franchisees from the ranks of their employees; (4) franchisee advisory councils and justice; and (5) determinants of overall franchisee satisfaction.


    This book is ideal for students, practitioners and professionals interested in Relationship Marketing, Customer Services, and Marketing Communications. The chapters in this book were originally published as a special issue of Journal of Strategic Marketing.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: Relationship marketing in franchising and retailing  1. Consumer attitude and intention toward ridesharing  2. Collaboration, communication, support, and relationships in the context of e-commerce within the franchising sector  3. Franchisees with multiple stakeholder roles: perceptions and conflict in franchise networks  4. Why franchisors recruit franchisees from the ranks of their employees  5. Franchisee advisory councils and justice: franchisees finding their voice  6. Determinants of overall franchisee satisfaction: application of the performance feedback theory 

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Relationship Marketing in Franchising and Retailing

    Relationship Marketing in Franchising and Retailing

    Thaichon, Park; Frazer, Lorelle; Weaven, Scott; (ed.)

    62 107 Ft

    49 686 Ft

    20% %kedvezmény
    Relationship Marketing in Franchising and Retailing

    Relationship Marketing in Franchising and Retailing

    Thaichon, Park; Frazer, Lorelle; Weaven, Scott; (ed.)

    18 627 Ft

    14 902 Ft

    Relationship Marketing in Franchising and Retailing

    Teaching Enslavement in American History: Lesson Plans and Primary Sources

    Bohan, Chara Haeussler; Baker, H. Robert; King, LaGarrett J.; , Pryor, Caroline R.; Stacy, Jason; Alexander, Erik;(ed.)

    17 813 Ft

    Relationship Marketing in Franchising and Retailing

    The Wonders of Optics

    Quin, Charles William; Marion, Fulgence;

    10 742 Ft

    10 204 Ft

    next