Relationship Marketing in Franchising and Retailing
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 38.99
-
18 627 Ft (17 740 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 725 Ft off)
- Kedvezményes ár 14 902 Ft (14 192 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 627 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2024. október 9.
- ISBN 9781032427997
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem140 oldal
- Méret 246x174 mm
- Súly 260 g
- Nyelv angol 602
Kategóriák
Rövid leírás:
This book offers an accessible and comprehensive introduction to relationship marketing in franchising and retailing, especially in areas such as business and marketing management as well as strategic marketing. The chapters in this book were originally published as a special issue of Journal of Strategic Marketing.
TöbbHosszú leírás:
This book offers an accessible and comprehensive introduction to relationship marketing in franchising and retailing, especially in areas such as business and marketing management as well as strategic marketing.
The topics this book covers include (but is not limited to): (1) relationships in the context of e-commerce within the franchising sector; (2) franchisees with multiple stakeholder roles: perceptions and conflict in franchise networks; (3) why franchisors recruit franchisees from the ranks of their employees; (4) franchisee advisory councils and justice; and (5) determinants of overall franchisee satisfaction.
This book is ideal for students, practitioners and professionals interested in Relationship Marketing, Customer Services, and Marketing Communications. The chapters in this book were originally published as a special issue of Journal of Strategic Marketing.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: Relationship marketing in franchising and retailing 1. Consumer attitude and intention toward ridesharing 2. Collaboration, communication, support, and relationships in the context of e-commerce within the franchising sector 3. Franchisees with multiple stakeholder roles: perceptions and conflict in franchise networks 4. Why franchisors recruit franchisees from the ranks of their employees 5. Franchisee advisory councils and justice: franchisees finding their voice 6. Determinants of overall franchisee satisfaction: application of the performance feedback theory
Több