Race Conscious Pedagogy
Disrupting Racism at Majority White Schools
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 44.00
-
18 249 Ft (17 380 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 460 Ft off)
- Kedvezményes ár 16 789 Ft (15 990 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
18 249 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó McFarland
- Megjelenés dátuma 2020. november 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781476680330
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem193 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 320 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Reflects upon the role K-12 education has played in enabling America's enduring racial tensions. Combining historical analysis, personal experience, and a theoretical exploration of critical race pedagogy, this book calls for placing race at the centre of the pedagogical mission.
TöbbHosszú leírás:
In 1935, W.E.B. Du Bois asked, "Does the Negro need separate schools?" His stunning query spoke to the erasure of cultural relevancy in the classroom and to reassurances given to White supremacy through curricula and pedagogy.
Two decades later, as the Supreme Court ordered public schools to desegregate, educators still overlooked the intimations of his question. This book reflects upon the role K-12 education has played in enabling America&&&39;s enduring racial tensions. Combining historical analysis, personal experience, and a theoretical exploration of critical race pedagogy, this book calls for placing race at the center of the pedagogical mission.
Human Geography: People, Place, and Culture
55 419 Ft
49 877 Ft
Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools
18 249 Ft
16 789 Ft
Les Voleurs de Beaute
7 720 Ft
7 103 Ft