• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools

    Race Conscious Pedagogy by Mealy, Todd M.;

    Disrupting Racism at Majority White Schools

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 44.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 249 Ft (17 380 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 460 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 789 Ft (15 990 Ft + 5% áfa)

    18 249 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó McFarland
    • Megjelenés dátuma 2020. november 30.
    • Kötetek száma Paperback

    • ISBN 9781476680330
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem193 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 320 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Reflects upon the role K-12 education has played in enabling America's enduring racial tensions. Combining historical analysis, personal experience, and a theoretical exploration of critical race pedagogy, this book calls for placing race at the centre of the pedagogical mission.

    Több

    Hosszú leírás:

    In 1935, W.E.B. Du Bois asked, "Does the Negro need separate schools?" His stunning query spoke to the erasure of cultural relevancy in the classroom and to reassurances given to White supremacy through curricula and pedagogy.

    Two decades later, as the Supreme Court ordered public schools to desegregate, educators still overlooked the intimations of his question. This book reflects upon the role K-12 education has played in enabling America&&&39;s enduring racial tensions. Combining historical analysis, personal experience, and a theoretical exploration of critical race pedagogy, this book calls for placing race at the center of the pedagogical mission.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools

    Human Geography: People, Place, and Culture

    Fouberg, Erin H.; Nash, Alexander B.; de Blij, Harm J.;

    55 419 Ft

    49 877 Ft

    20% %kedvezmény
    Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools

    Education in World History

    Johnson, Mark S.; Stearns, Peter N.;

    18 149 Ft

    14 519 Ft

    Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools

    The Jewish Alchemists: A History and Source Book

    Patai, Raphael;

    115 615 Ft

    104 054 Ft

    Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools

    The Spirit of Aristophanes

    English, Mary C; Dixon, Dustin W

    9 550 Ft

    8 786 Ft

    Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools

    Yes to Life: In Spite of Everything

    Frankl, Viktor E.

    5 276 Ft

    4 854 Ft

    Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools

    25 Ensaios Clínicos de Refer?ncia em Cardiologia: 5? Ediç?o

    Gyenes, Gabor; Butler, Craig; Welsh, Robert;

    6 179 Ft

    5 870 Ft

    Race Conscious Pedagogy: Disrupting Racism at Majority White Schools

    Les Voleurs de Beaute

    Bruckner, P.

    7 720 Ft

    7 103 Ft

    next