Music in Esports
On the Convergence of the Music and Gaming Industries
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 160.00
-
76 440 Ft (72 800 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 288 Ft off)
- Kedvezményes ár 61 152 Ft (58 240 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
76 440 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. július 21.
- ISBN 9781032625355
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem210 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 550 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 22 Illustrations, black & white; 1 Halftones, black & white; 7 Halftones, color; 8 Line drawings, black & white; 6 Line drawings, color; 23 Tables, black & white 680
Kategóriák
Rövid leírás:
This book invites the reader to expand their idea of esports as an independent niche and consider it an integral part of a growing multi- and transmedia ecosystem that includes the global entertainment industry, where music plays an essential role.
TöbbHosszú leírás:
This book invites the reader to expand their idea of esports as an independent niche and consider it an integral part of a growing multi‑ and transmedia ecosystem that includes the global entertainment industry, where music plays an essential role.
The music present in and around esports games is an integral part of how they are communicated and mediated and, as such, holds a central role in binding their narratives cohesively and coherently to appeal to their audiences. Popular music theory is placed at the foundation of the issues raised in the chapters, as it is taken as a cornerstone for linking the esports international scene with the music industry. This text uses specific case studies from popular esports to support and illustrate each chapter, including League of Legends, Counter‑Strike, and Fortnite.
This book will be of great interest to researchers and students in the fields of esports, game design and development, musicology, and media studies.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
1 In‑Game Music and Sound
2 Narrative and Music Identity of Esports Characters
3 Music around the Games and Esports Promotion
4 Artists on Esports Stages: In‑Game
5 Artists on Esports Stages: Out‑of‑Game
6 Esports Music Fandom
Epilogue: What’s Next?
Több