Monitoring Student Achievement in the 21st Century
European Policy Perspectives and Assessment Strategies
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 160.49
-
66 563 Ft (63 393 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 13 313 Ft off)
- Kedvezményes ár 53 250 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
66 563 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
- Kiadó Springer International Publishing
- Megjelenés dátuma 2021. április 2.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030389710
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783030389680
- Terjedelem279 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 456 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XII, 279 p. 19 illus. Illustrations, black & white 150
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book draws together leading student assessment academics from across Europe exploring student monitoring policies and practices in a range of countries across 22 chapters.
The chapters in the first part offer a broad overview on student assessment covering history and current status, aims and approaches as well as methodological challenges of international student assessment. The second part presents country specific chapters provide an in depth look examining country specific policy and practices and findings of national and/or international assessments. Findings are critically discussed and recommendations are made for further development of each country's assessment context.
Tartalomjegyzék:
Introduction to Monitoring of Student Achievement in the 21st Century; Heidi Harju-Luukkainen, Justine Stang & Nele McElvany.- PART I.- International Student Assessment: Aims, Approaches and Challenges; Miako Ikeda and Alfonso Echazarra.- History and Current State of International Student Assessment; Dirk Hastedt.- Methodological Challenges of International Student Assessment; Andreas Frey and Johannes Hartig.- The Assessment Landscape in the USA - From Then to the Future; Eva L. Baker and Harold F. O’Neil, Jr.- PART II.- Monitoring Student Achievement in Austria: Implementation, Results and Political Reactions; Claudia Schreiner, Birgit Suchań and Silvia Salchegger.- Use of Assessments to Inform Educational Policies in French-speaking Belgium; Dominique Lafontaine.- International and National Assessments in Croatia; Michelle Bras Roth.- The Evolution of National and International Assessment in England ; Liz Twist.- Educational Assessment in Estonia ; Gunda Tire.- Educational Assessment in Finland; Mari-Pauliina Vainikainen and Heidi Harju-Luukkainen.- Educational assessment in Germany; Nele McElvany and Justine Stang.- The Hungarian Educational Assessment System; Ildikó Balázsi and László Ostorics.- Educational Assessment in Iceland; Meyvant Þórólfsson.- The long march towards school and student assessment in Italy; Rosalia Castellano and Sergio Longobardi.- Large-scale assessments in the Norwegian context by Henrik Galligani Ræder; Rolf Vegar Olsen and Sigrid Blömeke.- International Large-Scale Assessments: Trends and Effects on the Portuguese Public Education System; Joao Marôco.- International assessment studies in Serbia between traditional solutions, unexpected achievements and high expectations; Dragica Pavlovic.- The history and the context of international assessment in Serbia.- Assessment policy and practice of Slovenia; Klaudija Šterman Ivančič and Urška Štremfel.- Monitoring of Student Achievement in Spain; Alejandro Tiana.- Student Assessment in the Landscape of International Large-Scale Studies; Kajsa Yang Hansen and Stefan Johansson.- European Monitoring of Student Achievement in the 21st Century: Summary and Outlook; Justine Stang, Nele McElvany and Heidi Harju-Luukkainen.
Több