• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Marketing Management in Asia.
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 150.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 662 Ft (68 250 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 332 Ft off)
      • Kedvezményes ár 57 330 Ft (54 600 Ft + 5% áfa)

    71 662 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2012. szeptember 6.

    • ISBN 9780415523172
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem208 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 540 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 37 Illustrations, black & white; 12 Halftones, black & white; 3 Line drawings, black & white; 22 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Asia is no longer simply the continent to which the world turns for outsourcing and off shoring of production, leaving retailing to Western countries. Asia now contains many of the world’s largest markets plus many emergent markets as well. Each chapter of this volume details the characteristics of an individual market in Asia and demonstrates the challenges that marketers are likely to face in these environments. Covering not just production or consumption but trade as it is practiced now, this book outlines the new norms, conventions and service performance levels that these markets demand.

    Több

    Hosszú leírás:

    Asia is no longer simply the continent to which the world turns for outsourcing and off shoring of production, leaving retailing to Western countries. Asia now contains many of the world’s largest markets plus many emergent markets as well. North America is fast ceding ground to China as the world’s largest economic power. Europe has been able to make productivity gains from trade, fiscal and monetary harmonization to remain globally competitive while Africa, whose nations practice free trade, is largely ignored both in terms of forgiving debt and providing further credit.



    Each chapter of this volume details the characteristics of an individual market in Asia and demonstrates the challenges that marketers are likely to face in these environments. Covering not just production or consumption but trade as it is practiced now, this book outlines the new norms, conventions and service performance levels that these markets demand.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: Marketing Management in Asia  1. China: Distribution in China Jintao Wu, Junsong Chen  2. China: Consumer Behaviour in China Guoqing Guo  3. China: Celebrity Endorsement within the Chinese Beauty Industry – Views from Beijing’s Female Consumers Mark McPherson and Xiang Li  4. China and the Milk Powder Contamination Scandal Paul Custance and Jiang Dongni  5. India: Culture and Consumer Behaviour Influences on Sales Promotion Practices in India Madhumita Banerjee, Paurav Shukla, and Phani Tej Adidam  6. Japan: Marketing Management Issues in Japan Stephanie Slater  7. Taiwan: Consumers Reactions to Tesco`S Market Entry in Taiwan- A Comparison with the UK Experience Ching-Wei Ho and John Temperley  8. Thailand: Relationship Marketing in Thailand: A Case of the Real Estate Industry Ruth Banomyong and Nucharee Supatn  9. Thailand: Marketing for Life in the Economic Recession Time: The Case of Thailand Orose Leelakulthanit  10. Turkey, with 3rd Wave of MNC’s Nukhet Vardar  11. Vietnam: Marketing in Vietnam - Culture and Quality Considerations Kieran Tierney . List of Contributors.  Index

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Marketing Management in Asia.

    Montesquieu: The Spirit of the Laws

    Montesquieu, Charles de; , Cohler, Anne M.; Miller, Basia Carolyn; Stone, Harold Samuel; (ed.)

    18 154 Ft

    16 339 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing Management in Asia.

    Marketing Management in Asia.

    Paliwoda, Stanley; Andrews, Tim; Chen, Junsong; (ed.)

    71 662 Ft

    57 330 Ft

    Marketing Management in Asia.

    War in Words: Transformations of War from Antiquity to Clausewitz

    Formisano, Marco; Böhme, Hartmut; (ed.)

    62 191 Ft

    59 082 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing Management in Asia.

    Indigenous and Cultural Psychology: Understanding People in Context

    Kim, Uichol; Yang, Kuo-Shu; Hwang, Kwang-Kuo

    71 001 Ft

    56 801 Ft

    Marketing Management in Asia.

    The Poetry of Kabbalah ? Mystical Verse from the Jewish Tradition

    Cole, Peter; Dykman, Aminadav;

    8 116 Ft

    7 061 Ft

    20% %kedvezmény
    Marketing Management in Asia.

    Successfully Doing Business/Marketing In Eastern Europe

    Kirpalani, V H; Garbarski, Lechoslaw; Kaynak, Erdener; (ed.)

    71 662 Ft

    57 330 Ft

    next