Knowledge Acquisition, Organization, and Use in Biology
Proceedings of the NATO Advanced Research Workshop on Biology Knowledge: Its Acquisition, Organization, and Use, held in Glasgow, Scotland, June 14–18, 1992
Sorozatcím: NATO ASI Subseries F:; 148;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
44 374 Ft (42 261 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 875 Ft off)
- Kedvezményes ár 35 499 Ft (33 809 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Softcover reprint of the original 1st ed. 1996
- Kiadó Springer Berlin Heidelberg
- Megjelenés dátuma 2011. szeptember 23.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783642646706
- Kötéstípus Puhakötés
- Lásd még 9783540604150
- Terjedelem245 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 411 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 245 p. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Biology education, like science education in general, is in the midst of a revolution that is worldwide in scope. The changes in the ways science education researchers think about learning and understanding represent a major paradigm shift. In this book, international leaders in the field of biology education research give summaries of problems and solutions in biology learning and teaching at various grade levels. Based on a NATO workshop in the Special Programme on Advanced Educational Technology, it provides practical information for teachers, especially in using new interactive, constructivist teaching methods. For science education researchers, it offers a concise summary of a number of research issues in biology education. This volume in the NATO Special Programme on Advanced Educational Technology gives practical information for biology teachers on new research on biology teaching and learning at various grade levels. For science education researchers, it offers a concise summary of issues in biology education.
TöbbTartalomjegyzék:
1. The Nature of Knowledge in Biology and Its Implications for Teaching and Learning.- 2. The Graphic Representation of Biological Knowledge: Integrating Words and Images.- 3. Components of Comprehension Monitoring in the Acquisition of Knowledge from Science Texts.- 4. Constructive Learning from Texts in Biology.- 5. Darwinian and Lamarckian Models Used by Students and Their Representation.- 6. Food Relations of Living Organisms as a Basis for the Development of a Teaching Strategy Directed to Conceptual Change.- 7. Cognitive Strategies in Biological Thinking.- 8. Organizing the Concept of Organism at the Elementary School Level: A Case Study.- 9. Working with Personal Knowledge in Biology Classrooms on the Theme of Regulation and Homeostasis in Living Systems.- 10. Generating Connections and Learning in Biology.- 11. A Folding Model of Concept Genesis and Its Application to Teaching Biology.- 12. Biological Interrelationships and Water.- 13. The Information in Relations in Biology, or The Unexamined Relation Is Not Worth Having.- 14. Eliciting and Representing Biology Knowledge with Conceptual Graph Structures.- 15. Biological Models: Some Significant Features.- 16. Retrospective Casual Reasoning (RCR) in Biology.
Több
Science Voyage Level 6 Student's Book with Poster and Cambridge GO
2 933 Ft
2 639 Ft