Tourism, Sanctions and Boycotts
Sorozatcím: Routledge Focus on Tourism and Hospitality;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.99
-
10 505 Ft (10 005 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 101 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 404 Ft (8 004 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
10 505 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2022. június 13.
- ISBN 9781032337715
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem180 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 120 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 4 Illustrations, black & white 270
Kategóriák
Rövid leírás:
This is the first book to provide a comprehensive account of sanctions and boycotts in tourism and the economic and ethical complexities that policy makers, tourists, tourism destinations and businesses face.
TöbbHosszú leírás:
This is the first book to provide a comprehensive account of sanctions and boycotts in tourism and the economic and ethical complexities that policy makers, tourists, tourism destinations, and businesses face.
Sanctions and boycotts are an important feature of the global tourism system and the emerging ethics of tourism. Sanctions and embargoes are increasingly used as coercive instruments of diplomacy and foreign policy by the United Nations, supranational organizations, the US, and other nations to change the actions and behaviors of countries, organizations, businesses, and individuals. At the same time, boycotts and buycotts are a growing feature of political consumerism and interest group activism. Tourism and hospitality destinations, attractions, and businesses can be profoundly affected by this, with the legacy of a negative image lasting for decades. International travel to some destinations may be severely restricted, financial investment and supply chains disrupted, and, in the most comprehensive sanctions and boycotts, substantial economic and personal hardship may be experienced.
This book is of interest not only to policy makers, destination management and marketing organizations, and students of crisis and politics in tourism and hospitality but also those who seek to address the interrelationships between sanctions, tourism destinations and attractions, and the tourists who boycott them.
TöbbTartalomjegyzék:
1 Introduction and context 2 Sanctions and tourism 3 Boycotts and tourism 4 Sanctions and boycotts as the new ethical tourism? The future of sanctions and boycotts in an interconnected world
Több
Science Voyage Level 6 Student's Book with Poster and Cambridge GO
2 933 Ft
2 639 Ft