Journal of Social Issues V67 No3 Scaling the Higher Education Pyramid – Academic and Career Success of Minorities and Women in Science
Academic and Career Success of Minorities and Women in Science and Engineering
Sorozatcím: Journal of Social Issues (JOSI);
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 39.95
-
19 086 Ft (18 177 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 909 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 177 Ft (16 359 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
19 086 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál átmenetileg nincs raktáron, ezért a szokásosnál (2-4 hét) többet kell várni a beszerzésre. Ez általában néhány hét plusz időt jelent.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Volume 67, Number 3, 2011
- Kiadó John Wiley & Sons
- Megjelenés dátuma 2011. december 5.
- ISBN 9781118245217
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem500 oldal
- Méret 227x155x13 mm
- Súly 322 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Despite detailed analyses by researchers from a variety of disciplines, the number of women and underrepresented ethnic minorities entering and completing programs in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) is increasing more slowly than had been hoped. The articles contained in this issue represent cutting–edge research by some of the top researchers in social psychology, developmental psychology, education, and medical sciences. The articles cover broad ground with regard to topic of study, age focus, methodology, and level of analysis. The research contained in the issue has the potential to have an impact on policy and program development and serves as a catalyst for further thinking on this important social issue.
TöbbHosszú leírás:
- Looks at the representation of women and ethnic minorities entering and completing programs in science, technology, engineering, and mathematics (STEM)
- The articles contained in this issue represent cutting–edge research by some of the top researchers in social psychology, developmental psychology, education, and medical sciences
- The articles cover broad ground with regard to topic of study, age focus, methodology, and level of analysis
- The research contained in the issue has the potential to have an impact on policy and program development and serves as a catalyst for further thinking on this important social issue
Despite detailed analyses by researchers from a variety of disciplines, the number of women and underrepresented ethnic minorities entering and completing programs in science, technology, engineering, and mathematics (STEM) is increasing more slowly than had been hoped. The articles contained in this issue represent cutting–edge research by some of the top researchers in social psychology, developmental psychology, education, and medical sciences. The articles cover broad ground with regard to topic of study, age focus, methodology, and level of analysis. The research contained in the issue has the potential to have an impact on policy and program development and serves as a catalyst for further thinking on this important social issue. Több