• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Integrating the Packaging and Product Experience in Food and Beverages: A Road-Map to Consumer Satisfaction

    Integrating the Packaging and Product Experience in Food and Beverages by Burgess, Peter;

    A Road-Map to Consumer Satisfaction

    Sorozatcím: Woodhead Publishing Series in Food Science, Technology and Nutrition;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 88.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        36 892 Ft (35 135 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 378 Ft off)
      • Kedvezményes ár 29 513 Ft (28 108 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    36 892 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Integrating the Packaging and Product Experience in Food and Beverages: A Road-Map to Consumer Satisfaction focuses on the interrelationship between packaging and the product experience. In both industry and academia there has been a growing interest in investigating approaches that capture consumer responses to products that go beyond traditional sensory and liking measures. These approaches include assessing consumers' emotional responses, obtaining temporal measures of liking, as well as numerous published articles considering the effect of situation and context in the evaluation of food and beverage products.

    For fast-moving consumer goods (FMCG) products in particular, packaging can be considered as a contributor to consumer satisfaction. Recent cross-modal research illustrated consumers' dissatisfaction or delight with a product can be evoked when there is dissonance between the packaging and the product experience.

    The book includes an extensive overview of an adapted satisfaction scale that has been tailored for the food and beverage sector and which identifies varying satisfaction response modes such as contentment, pleasure, and delight with a product. This is an important development as it provides insights about products that can be used to market specific categories and brands of foods and beverages.

    The book demonstrates the value of this approach by bringing together case studies that consider the interrelationships between packaging design, shape, on-pack sensory messages, expectations, and consumer satisfaction with the product.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Consumers' mind set - Expectations, experience and satisfaction
    2. Shape, color and texture - Cross-modal applications of packaging design
    3. Emotions - Packaging evoked emotional responses
    4. Consumers' perceptions of new/novel packaging technologies
    5. Methods for consumer experience assessment of sensory characteristics and packaging design
    6. Industry case studies
    7. Conclusions

    Több
    0