• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Innovation and Product Management: A Holistic and Practical Approach to Uncertainty Reduction

    Innovation and Product Management by Gaubinger, Kurt; Rabl, Michael; Swan, Scott; Werani, Thomas;

    A Holistic and Practical Approach to Uncertainty Reduction

    Sorozatcím: Springer Texts in Business and Economics;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 85.59
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        35 498 Ft (33 808 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 100 Ft off)
      • Kedvezményes ár 28 399 Ft (27 046 Ft + 5% áfa)

    35 498 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2015
    • Kiadó Springer Berlin Heidelberg
    • Megjelenés dátuma 2014. szeptember 25.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book w. online files / update

    • ISBN 9783642543753
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem327 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 6387 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XVI, 327 p. 199 illus. With online files/update. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Marketplace complexity and dynamics create an environment that increases the uncertainty of innovation activities. In this context systematic management of innovation and product management are increasingly important for company success. This book presents the fundamentals of innovation and product management and introduces the reader to a holistic process model with particular focus on innovation and uncertainty. This integrated consideration of innovation management and product innovation within an interdisciplinary approach represents a unique characteristic of this book. The book is designed to address the needs of managers who want a practical but well-researched guide to innovation and product management. Graduate and advanced undergraduate students would also find the chapters in this book particularly useful.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I: Fundamentals of Innovation and Product Management.- Part II: Process of Innovation and Product Management.- Part III: Innovation and Product Management.- Broadening the Topic.

    Több