• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Future of Tourism Marketing

    Future of Tourism Marketing by Kim, Seongseop (Sam); Wang, Dan;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 060 Ft (19 105 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 012 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 048 Ft (15 284 Ft + 5% áfa)

    20 060 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book aims to assess the role of modern technologies in marketing tourism destinations and their effects on potential visitors. It will provide an update on research into the new marketing paradigm that is developing as a result of new technologies in a post-modern era.

    Több

    Hosszú leírás:

    Marketing in the tourism and hospitality industry has transformed with the development of digital marketing tools and the evolution of social culture. Recently, the advent of new technologies such as smartphones, artificial intelligence, virtual reality, robots, and new GIS systems has created more possibilities for marketing innovations. Advancements in information technology are leading to changes in business processes, service standards, and management mindsets. Meanwhile, consumers are also adapting to the new marketing paradigm. Researchers are interested in studying this newly-emerging and unpredictable business environment, customer decision making, new management tactics, and business analytic strategies.


    Future of Tourism Marketing aims to assess the role of modern technologies in marketing tourism destinations and their effects on potential visitors. This book will provide an update on research into the new marketing paradigm that is developing as a result of new technologies in a post-modern era.


    The chapters in this book were originally published in Journal of Travel & Tourism Marketing.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface: Future of Tourism Marketing


    Seongseop (Sam) Kim and Dan Wang


    1. Consumer adoption of the Uber mobile application: Insights from diffusion of innovation theory and technology acceptance model


    Somang Min, Kevin Kam Fung So and Miyoung Jeong


    2. Marketing robot services in hospitality and tourism: the role of anthropomorphism


    Jamie Murphy, Ulrike Gretzel and Juho Pesonen


    3. Classifying technological innovation attributes for hotels: an application of the Kano model


    Chun-Fang Chiang, Wen-Yu Chen and Chia-Yuan Hsu


    4. The view from above: the relevance of shared aerial drone videos for destination marketing


    Uglješa Stankov, James Kennell, Alastair M. Morrison and Miroslav D. Vujičić


    5. Using tracking technology to improve marketing: insights from a historic town in Tasmania, Australia


    Bob Mckercher, Anne Hardy and Jagannath Aryal


    6. Consequences of psychological benefits of using eco-friendly services in the context of drone food delivery services


    Jinsoo Hwang, Sun-Bai Cho and Woohyoung Kim


    7. Integrating virtual reality devices into the body: effects of technological embodiment on customer engagement and behavioral intentions toward the destination


    Carlos Flavián, Sergio Ibáñez-Sánchez and Carlos Orús


    8. Tourists as Mobile Gamers: Gamification for Tourism Marketing


    Feifei Xu, Feng Tian, Dimitrios Buhalis, Jessica Weber and Hongmei Zhang

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Future of Tourism Marketing

    Future of Tourism Marketing

    Kim, Seongseop (Sam); Wang, Dan; (ed.)

    20 060 Ft

    16 048 Ft

    20% %kedvezmény
    Future of Tourism Marketing

    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Tunio, Muhammad Nawaz; Chica Garcia, Jorge Miguel; Zakaria, Ayman M.; Hatem, Yasmin Moanis Latif

    97 628 Ft

    78 102 Ft

    20% %kedvezmény
    Future of Tourism Marketing

    Bach unter den Theologen: Themen, Thesen, Temperamente

    Bredenbach, Ingo; Leppin, Volker; Schwöbel, Christoph

    16 175 Ft

    12 940 Ft

    20% %kedvezmény
    Future of Tourism Marketing

    Images

    Kulvicki, John;

    20 538 Ft

    16 430 Ft

    Future of Tourism Marketing

    Technique de conservation des organismes marins à valeur économique: Réponse immunitaire et expression génétique

    Deivasigamani, Balaraman; Subramanian, Vasuki; S. Kumaresan, B. Gunalan;

    14 889 Ft

    14 145 Ft

    Future of Tourism Marketing

    The Awakened Kingdom

    Jemisin, N. K.

    12 338 Ft

    11 351 Ft

    next