• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Sustainability in Creative Industries by Tunio, Muhammad Nawaz; Chica Garcia, Jorge Miguel; Zakaria, Ayman M.; Hatem, Yasmin Moanis Latif;

    Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Sorozatcím: Advances in Science, Technology & Innovation;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 235.39
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        97 628 Ft (92 979 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 526 Ft off)
      • Kedvezményes ár 78 102 Ft (74 383 Ft + 5% áfa)

    97 628 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    In this volume, sustainable creative industries become a beacon for innovative change, forging a path towards a conscious, harmonious world. This volume offers a panoramic view of the future, where innovations in fashion and visual media blend seamlessly with a commitment to a more sustainable and impactful world. More specifically, this volume explores the compelling interplay of sustainability, creativity, and advocacy, casting a spotlight on the transformative potential within fashion and visual media. It embarks on a journey through the innovative landscapes of fashion, where sustainability takes center stage, through an exploration of genderless mode development, contemporary patterns, and reimagined design strategies that breathe new life into tradition. As readers explore the chapters within, the symbiotic relationship between visual media and sustainability emerges, further delve into the evolution of visual communication design and the potency of Instagram microblogs in shaping perceptions and awareness. Furthermore, the role of design in disseminating critical information during disasters is unveiled and the ways in which narrative methods can ignite meaningful change explored.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1: Introduction.- Part 2: Sustainability in the Fashion Industry.- Part 3: Design Innovations and Cultural Sustainability.- Part 4: Explorations of Multi-Dimensional Advocacy through Media and Design.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Summer Days Hot Nights

    Doyle, Brian;Prince, John

    5 272 Ft

    4 850 Ft

    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Koto Bolofo: Horse Power

    Bolofo, Koto;

    28 187 Ft

    23 959 Ft

    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Los Ganadores / The Winners (Spanish Edition)

    Backman, Fredrik

    34 031 Ft

    31 308 Ft

    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Sportanatomie

    Gehrke, Thorsten;

    3 712 Ft

    3 526 Ft

    20% %kedvezmény
    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Families Raising Disabled Children: Enabling Care and Social Justice

    McLaughlin, J.; Goodley, Dan; Clavering, Emma; Fisher, P.

    22 184 Ft

    17 748 Ft

    20% %kedvezmény
    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Tunio, Muhammad Nawaz; Chica Garcia, Jorge Miguel; Zakaria, Ayman M.; Hatem, Yasmin Moanis Latif

    97 628 Ft

    78 102 Ft

    Sustainability in Creative Industries: Innovations in Fashion and Visual Media—Volume 3

    Sri Lanka, Straßenkarte 1:500.000, freytag & berndt

    freytag & berndt; (ed.)

    7 474 Ft

    7 100 Ft

    next