• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Information and Communications Technology in STEM Education: An African Perspective

    Information and Communications Technology in STEM Education by Ramnarain, Umesh; Ndlovu, Mdutshekelwa;

    An African Perspective

    Sorozatcím: Perspectives on Education in Africa;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 38.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 627 Ft (17 740 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 725 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 902 Ft (14 192 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    18 627 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: Várható beérkezés: 2026. január vége.
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. november 29.

    • ISBN 9781032245737
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem244 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 380 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 10 Illustrations, black & white; 5 Halftones, black & white; 5 Line drawings, black & white; 15 Tables, black & white
    • 616

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This timely book presents the latest scholarly research on the integration of Information Communications Technology (ICT) for enhanced STEM education at African schools and universities.

    Több

    Hosszú leírás:

    This timely book presents the latest scholarly research on the integration of Information Communications Technology (ICT) for enhanced STEM education in African schools and universities.


    Featuring critical discussion and illustration of key data-led arguments, this volume gives a comprehensive picture of the breadth, complexity, and diversity of issues present in different African countries. It highlights a diverse range of topics such as approaches to ICT integration, the use of digital technologies to support inquiry-based learning, teacher development, and contextual issues in ICT integration for STEM education. Chapters feature contributions and shared experiences from prominent science educators and researchers from across African regions, and demonstrate findings and reflections on emerging trends, pedagogical innovations, and research-informed practices on ICT integration in STEM education.


    Offering cutting-edge research on STEM and digital education in Africa, the book will appeal to researchers, postgraduate students, and scholars in the fields of STEM education, ICT education, digital education, and pedagogy.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Translating Policy to Practice: The Status of ICT in STEM Education in South Africa  2. ICT Integration in Zambian High School STEM Education  3. Technology Integration in STEM Eduction: "ICT", "T" or "t": Egyptian STEM Schools  4. Implementation of ICT Integration in STEM Curriculum: A Case of Secondary Schools and Higher Education Institutions (HEIs) in Zimbabwe  5. ICT Integration in STEM Education in Rwanda: A Review of the Literature  6. Contextual and Personal Determinants of Nigerian Science Teachers' Intention to Use Online Platforms for Inquiry-Based Learning  7. The Interface Between Human Experience and the Pedagogy of Teaching Complex, Abstract STEM Concepts Online  8. Pre-service Teachers' Experiences of Teaching Mathematics Online During Practicum in an African Context due to COVID-19  9. Teachers' TPACK Readiness to Teach Mathematics with Technology: A Case Study of a Private High School in South Africa  10. A Systematic Review of Science Teachers' and Lecturers' Beliefs and Perceptions About the Transition to Online Teaching in Southern Africa  11. Promoting Pre-service Teachers' TPACK Development in an Education Science Course  12. Current Status and Future Perspectives on the Integration of Virtual and Augmented Reality in STEM Education in African Schools and Perspectives  13. Reflections and Future Directions for ICT Integration in STEM Education for Africa

    Több