Explanatory Models, Unit Standards, and Personalized Learning in Educational Measurement
Selected Papers by A. Jackson Stenner
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 437 Ft off)
- Kedvezményes ár 17 748 Ft (16 902 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 184 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2023
- Kiadó Springer Nature Singapore
- Megjelenés dátuma 2022. október 16.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9789811937460
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem325 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 764 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk LXXIII, 325 p. 41 illus., 11 illus. in color. Illustrations, black & white 404
Kategóriák
Hosszú leírás:
The papers by Jack Stenner included in this book document the technical details of an art and science of measurement that creates new entrepreneurial business opportunities. Jack brought theory, instruments, and data together in ways that are applicable not only in the context of a given test of reading or mathematics ability, but which more importantly catalyzed literacy and numeracy capital in new fungible expressions. Though Jack did not reflect in writing on the inferential, constructive processes in which he engaged, much can be learned by reviewing his work with his accomplishments in mind. A Foreword by Stenner's colleague and co-author on multiple works, William P. Fisher, Jr., provides key clues concerning (a) how Jack's understanding of measurement and its values aligns with social and historical studies of science and technology, and (b) how recent developments in collaborations of psychometricians and metrologists are building on and expanding Jack's accomplishments.
Tartalomjegyzék:
1. The Standardized Growth Expectation: Implications for Education Evaluation.- 2. Construct Definition Methodology and Generalizability Theory Applied to Career Education Measurement.- 3. Testing Construct Theories.- 4. Toward a Theory of Construct Definition.- 5. Most Comprehensive Tests Do Measure Reading Comprehension: A Response to McLean and Goldstein.- 6. Measuring Reading Comprehension with the Lexile Framework.- 7. Readability and Reading Ability.- 8. Mapping Variables.- 9. Theory Referenced Measurement: Combining Substantive Theory and the Rasch Model.- 10. Matching Students to Text: The Targeted Reader.
Több
Copula Modeling: An Introduction for Practitioners
38 220 Ft
35 162 Ft
How the Body Shapes the Way We Think ? A New View of Intelligence
18 154 Ft
16 339 Ft