• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Learning to Make a Difference: Value Creation in Social Learning Spaces

    Learning to Make a Difference by Wenger-Trayner, Etienne; Wenger-Trayner, Beverly;

    Value Creation in Social Learning Spaces

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 99.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        47 297 Ft (45 045 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 459 Ft off)
      • Kedvezményes ár 37 838 Ft (36 036 Ft + 5% áfa)

    47 297 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2020. október 1.

    • ISBN 9781108497169
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem288 oldal
    • Méret 235x156x20 mm
    • Súly 530 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 17 b/w illus.
    • 92

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book updates Social Learning Theory, offering a practical and rigorous way to develop the capacity to bring about change.

    Több

    Hosszú leírás:

    Today, more people want to know how to make a meaningful difference to what they care about. But for that, traditional approaches to learning often fall short. In this book, we offer a theoretical and practical way forward. We introduce the concept of social learning spaces for developing both new capabilities and a sense of agency. We provide a rich framework for focusing on the value of social learning spaces: how to generate this value, monitor it, and learn iteratively through the process. The book is a useful extension and refinement of 'communities of practice' for those familiar with the theory. For those who are not, the chapters will lay out a new way to approach learning. This volume is written to serve the needs of readers across fields, including researchers, educators, and leaders in business, government, healthcare, and international development.

    'This book is written by two authors, whom I regard as the internationally most competent specialists in the field of adults' learning for professional practice!' Knud Illeris, author of How We Learn and editor of Contemporary Theories of Learning

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Prologue: The Difference We Care to Make; Introduction: How to Read this Book; Part I. Foundation: Value Creation in Social Learning Spaces: Part I Section 1. Social Learning Spaces: 1. Social Learning Spaces; 2. What About Communities of Practice?; 3. Social Learning Spaces and Other Structures; Part I Section 2. Value Creation: Agency and Social Learning Modes: 4. The Perspective of Value Creation; 5. Agency and Social Learning Modes; Part II. Framework: Part II Section 1. Generating Value: Value-Creation Cycles: 6. Immediate and Potential; 7. Applied and Realized Value; 8. Enabling and Strategic Value; 9. Orienting and Transformative Value; Part II Section 2. Translating Value: Flows and Loops: 10. Flows into Learning Loops; 11. Flows into Other Social Learning Spaces; Part II Section 3. Framing: Aspirations and Uncertainties: 12. Framing Participation; 13. Framing Value Creation; 14. Conducting a Framing Event; Part II Section 4. Evaluating: Effect and Contribution:15. Effect Data: Deriving and Monitoring Indicators; 16. Contribution Data: Collecting Value-Creation Stories; 17. Consolidating and Integrating the Dataset; 18. The Art of Making Value Visible; Epilogue: An Ongoing Journey.

    Több