• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Entrepreneurship: A Global Perspective

    Entrepreneurship by Roper, Stephen;

    A Global Perspective

    Sorozatcím: Routledge Masters in Entrepreneurship;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 45.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 971 Ft (20 925 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 394 Ft off)
      • Kedvezményes ár 17 577 Ft (16 740 Ft + 5% áfa)

    21 971 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2012. szeptember 4.

    • ISBN 9780415695534
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem168 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 269 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 16 Illustrations, black & white; 16 Line drawings, black & white; 21 Tables, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This concise new textbook provides an introduction to topics in entrepreneurship in a global context; focusing on how enterprise works across the world. Important topics such as financing, innovation and social enterprise are discussed in detail and brought to life by a raft of pedagogical features.


    Entrepreneurship: A Global Perspective is suitable for both final year undergraduate and postgraduate courses in enterprise.

    Több

    Hosszú leírás:

    Entrepreneurs exist in every country but the nature and level of entrepreneurial activity differs remarkably. Why is this? What shapes the level of entrepreneurial activity in each country? What defines entrepreneurial activity? As more and more teaching and research into entrepreneurship reflects its often international nature, the need for literature reflecting this grows. This concise new textbook provides an introduction to topics in entrepreneurship in a global context; focusing on how enterprise works across the world.


    Important topics such as financing, innovation and (anti) social enterprise are discussed in detail throughout the text and examples and case studies are used to illustrate the application of different theoretical and conceptual approaches to entrepreneurship and the role it plays in developed, emerging and transitional economies.


    Entrepreneurship: A Global Perspective is suitable for both final year undergraduate and postgraduate courses in enterprise and is likely to appeal particularly to student groups with a strong international element.



    'Truly global – where others scratch the surface, Stephen Roper digs deep. This book draws on truly global research and examples. This makes learning about entrepreneurial processes even more exciting, while at the same time sensitizing us to the socially embedded nature of entrepreneurship.'


    Rainer Harms, University of Twente, the Netherlands


    'Engagingly written, with key concepts explained, this impressive book examines the contextual nature of entrepreneurship. Illustrated with snappy case studies, if you are a student or a researcher interested in an up-to-date understanding of international entrepreneurship this is a book you should definitely consider.'


    Francis Greene, University of Birmingham, UK

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Setting the Scene  2. A World of Enterprise  3. Enterprising Nations  4. Who are the Entrepreneurs?  5. The Start-Up Decision  6. Understanding Business Success: Strategy, Luck and Policy  7. Financing Entrepreneurship  8. Small Firms and Innovation  9. Anti-Social Enterprise  10. Enterprise Policy  11. Looking Forwards

    Több