• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Enhancing the Role of Deaf Faculty Members in Higher Education: An International Comparison

    Enhancing the Role of Deaf Faculty Members in Higher Education by Yabe, Manako;

    An International Comparison

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 48.14
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 966 Ft (19 015 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 993 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 973 Ft (15 212 Ft + 5% áfa)

    19 966 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This book is based on an international, mixed methods research project that conducted interviews with 25 deaf or hard-of-hearing (DHH) faculty members from mainstream universities and 19 university students who took classes taught by DHH faculty members and collected surveys from 57 DHH faculty members and 104 university students worldwide. The author reports on their experiences of accessibility at their institutions and makes recommendations based on the findings. The book will serve as a user guide or supplemental text for DHH faculty members, researchers, students, and academic interpreters, as well as university administrators and disability service directors who are looking to improve disability provision at their institutions.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: What is the Nature of Accommodations?.- Chapter 3: Negotiating the Availability of Accommodations with Governments and University Administrations.- Chapter 4: University Student Perspectives regarding Deaf and Hard-of-Hearing Faculty Classes.- Chapter 5: Improving Support Systems: Suggestions from University Students and Deaf and Hard-of-Hearing Faculty Member.- Chapter 6: Conclusion and Implications.


    Több